شناسهٔ خبر: 47185161 - سرویس استانی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ایلام خبر داد؛

تجلیل از فعالان پویش آجر به آجر در استان ایلام

اولیایی گفت: از مدیران مدارس و بانوان فرهنگی و خیرین فعال پویش آجر به آجر استان ایلام قدردانی به عمل آمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، در مراسمی با حضور امیرعباس اولیایی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت ، مریم اسفندیاری مشاور امور بانوان اداره کل ، جوهری مدیر روابط عمومی اداره کل نوسازی و کریمی مسئول شورای بانوان خیر مدرسه ساز استان ایلام ، از مدیران مدارس و بانوان فرهنگی و خیرین فعال پویش آجر به آجر استان ایلام قدردانی به عمل آمد.

اولیایی ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیران مدارس در تبلیغ پویش آجر به آجر، ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی دانست تا افراد با بهره‌مندی از فضای معنوی این ایام بتوانند سهمی در انجام امور خیر و نیکوکارانه داشته باشند.

او در خصوص این پویش‌های خیرخواهانه، گفت: این پویش‌ها ضمن کمک به ساخت مدرسه ، باعث ترویج فرهنگ مشارکت در مدرسه سازی در بین دانش آموزان می‌شود و نتیجه این فرهنگ سازی را در آینده‌ای نزدیک در جامعه شاهد خواهیم بود.

جوهری مدیر روابط عمومی اداره کل نوسازی نیز به ارائه گزارشی از میزان مشارکت فرهنگیان و دانش آموزان در سه پویش آجر به آجر، من مادرم بچه‌های ایران فرزند من و آجر‌های مهربانی پرداخت و اظهار کرد: مشارکت حداکثری مدارس ایلام مثال زدنی بوده و در کشور به رتبه ششم رسیده ایم که با همت مدیران و فرهنگیان در روز‌های باقی مانده از پویش آجر‌های مهربانی، می‌توانیم به رتبه‌های بالاتر نیز دست پیدا کنیم.

در پایان این مراسم به صورت نمادین از مدیران مدارس دخترانه فعال در پویش آجر به آجر قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/ ن