شناسهٔ خبر: 46734223 - سرویس استانی
منبع: فارس | لینک خبر

ارتش همواره با همه توان و امکانات به یاری مردم شتافته است

دبیرکل خانه ایثارگران کل کشور گفت: پس از دفاع مقدس نیز ارتش جمهوری اسلامی در هر سختی و تنگنا از اولین داوطلبان خدمت و رفع سختی‌ها بوده است، خواه زلزله در مناطق دور دست باشد یا سیل و یا کمک به مردم برای مقابله با بیماری کرونا، ارتش با همه امکانات و توانش به یاری مردم شتافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، محمد یزدان پرست دبیرکل خانه ایثارگران کل کشور به مناسبت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش در پیامی این روز را به دلاورمردان ارتش تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است: 

نام‌نهادن روز ارتش را می‌بایست از پر نورترین و بادرایت‌ترین اقدام‌های بزرگ امام خمینی (ره) دانست که بی‌‌تردید باعث اقتدار و استحکام جنودی شد که امروز به برکت نام اسلام و خون چهل هزار شهید این نیرو به جایگاه والا دست‌یافته و چه سعادت و کمالی برای ملت شهید پرورکه فرزندان و سربازان جان‌برکفش همچون دژی محکم و با سینه‌های ستبر کرده در کنار آن‌ها ایستاده و از کیان این مرز و بوم جانانه دفاع می‌کنند.

بیست و نهم فروردین ماه، روز ارتش است، این مناسبت ملی را به بزرگ مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران و ایثارگران ارتشی و هم چنین عموم مردم که همیشه قدردان حافظان امنیت و استقلال کشور و ولایت هستند، تبریک عرض می‌کنم. رشد و شکوه ایران بزرگ بی‌تردید بدون اقتدار و توانمندی عزیزانی که از کیان کشور حفاظت می‌کنند ممکن نیست. قدردان آن‌ها هستیم و امیدواریم به مانند همیشه در انجام مسؤولیت خطیر خود موفق باشند.

پس از دفاع مقدس نیز ارتش جمهوری اسلامی در هر سختی و تنگنا از اولین داوطلبان خدمت و رفع سختی‌ها بوده است، خواه زلزله در مناطق دور دست باشد یا سیل و یا کمک به مردم برای مقابله با بیماری کرونا، ارتش با همه امکانات و توانش به یاری مردم شتافته است.

اینجانب با تبریک روز ارتش و گرامیداشت یاد شهدای والامقام این نهاد مقدس ازجمله شهید صیاد شیرازی و شهید بابایی و سایر فرماندهان و خانواده‌های محترم‌شان آرزوی توفیق روزافزون در خدمت به آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشته و دارم.

انتهای پیام/س/ر