شناسهٔ خبر: 46728052 - سرویس فرهنگی
منبع: ایلنا | لینک خبر

پخش ۳ سریال از شبکه‌های مختلف رادیو

این روزها سه سریال متنوع از شبکه‌های رادیویی سلامت، ایران و تهران پخش می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، «شیرینی پزون»، «زنهار از قرین بد» و «در امتداد انتها» عناوین سریال‌های رادیویی هستند که علاوه بر رادیو نمایش از شبکه‌های رادیویی سلامت، ایران و تهران نیز پخش می‌شوند. 

نمایش رادیویی «شیرینی پزون» به کارگردانی میرطاهر مظلومی و نویسندگی بهناز امینی موسی‌آبادی، موضوعی خانوادگی-اجتماعی دارد و هر روز ساعت ۶:۱۵ از رادیو نمایش پخش می‌شود، این نمایش همچنین ساعت ۲۱:۴۵ روی آنتن رادیو سلامت می‌رود. 

سریال رادیویی «زنهار از قرین بد» نیز هر روز ساعت ۲۲:۴۵ از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن رادیو ایران می‌رود. این نمایش روایتگر ماجرای ازدواج پردردسر سعدی شیرازی است که به نویسندگی اکبر خوردچشم و کارگردانی امیر زنده‌دلان در اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است. 

نمایش رادیویی «در امتداد انتها» به کارگردانی جواد پیشگر و نویسندگی روح‌الله نوری اتفاقاتی را که در جریان انتخاباتی در یک کارخانه رخ می‌دهد، روایت می‌کند. این نمایش هر شب ساعت ۱ بامداد از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت ۱:۴۰ روی آنتن رادیو تهران می‌رود.

در این آثار رادیویی نویسندگان، کارگردانان، تهیه‌کنندگان، بازیگران، صدابرداران و افکتورهای حرفه‌ای اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو همکاری داشته‌اند.