شناسهٔ خبر: 46349836 - سرویس اجتماعی
منبع: دانشجو | لینک خبر

کریمی در گفتگو با دانشجو:

سیاست‌های دانشگاه پیام نور برای رونق ارتباط با صنعت در سال ۱۴۰۰ اعلام شد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور درباره سیاست‌های مدنظر برای پیوند و تقویت هرچه بیشتر ارتباط با صنعت و جامعه توضیح داد.

صاحب‌خبر -

محمدعلی کریمی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره میزان قرارداد‌های ارتباط با صنعت این دانشگاه در سال ۹۹ بیان کرد: با توجه به اینکه معمولا در پایان هر سال گزارش علکرد‌های مرتبط با این موضوع بررسی می‌شود، میزان قرارداد‌ها و گزارش وضعیت آن‌ها در سال گذشته، طی روز‌های آتی جمع‌بندی و ارائه خواهد شد.


کریمی با اشاره به سیاست‌های جدید دانشگاه پیام نور برای بهتر شدن قرارداد‌های ارتباط با صنعت در سال ۱۴۰۰ گفت: در این خصوص تغییر امتیازات طرح‌های ارتباط با صنعت و جامعه در آیین‌نامه پژوهانه و همچنین انعقاد و تدوین تفاهم‌نامه همکاری با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بالاخص شهرداری تهران با اهداف مشترک پژوهشی و کارآفرینی پیشنهاد شده است.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور ادامه داد: تلاش در جهت هم‌افزایی و هماهنگی ساختار و امکانات موجود، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در زمینه ارتقا سطح کیفی اعضای هیئت علمی توسط مجریان طرح‌های ارتباط با صنعت و جامعه، بازنگری و دستورالعمل‌های حقوقی و مالی در زمینه قرارداد‌های ارتباط با صنعت (دوره‌های فرصت مطالعاتی) و همچنین اجرای کارگاه‌های مرتبط در حوزه اشتغال و مهارت‌افزایی توسط دانشگاه با استفاده از اساتید صنعت نیز دیگر سیاست‌های این دانشگاه است.


وی درباره مشارکت دانشجویان و اساتید در انجام قرارداد‌های ارتباط با صنعت تصریح کرد: تعداد زیادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه در حوزه‌های مختلف مهندسی، علوم پایه، اقتصاد، مدیریت، جامعه شناسی، انسانی، کشاورزی، هنر و ... در اجرای قرارداد‌های ارتباط با صنعت مشارکت کردند که از مجموع این قرارداد‌ها ۱۰ درصد حق بالاسری آورده برای دانشگاه داشته است.