شناسهٔ خبر: 46320492 - سرویس استانی
منبع: فارس | لینک خبر

نرخ میوه همان قیمت مصوب است/قیمت گذاری سلیقه‌ای ممنوع!

فرماندار کرج ضمن بازدید از روند توزیع میوه که همزمان با ایام نوروز صورت می‌گیرد، گفت: قیمت میوه باید در مناطق شمالی و جنوبی سطح شهر یکسان و با نرخ مصوب عرضه شود و با هر گونه اعمال سلیقه در قیمت گذاری میوه برخورد می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس در کرج، نورمحمد فردی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز همراه با غفور قاسم پور، فرماندار ویژه شهرستان کرج، فرمانده انتظامی شهرستان از بازارهای سطح شهر و میادین عرضه میوه و تره بار بازدید بعمل آوردند.

این بازدید که از ابتدای صبح دوشنبه دومین روز از نوروز ۱۴۰۰ با حضور میدانی مدیران ارشد استان البرز از مراکز عرضه میوه و تره بار در سطح شهر آغاز شدهه ، بدون هماهنگی و  بمنظور نظارت ویژه بر توزیع میوه نوروزی در کرج انجام شد. حضور در غرفه‌ها و ایستگاه‌های عرضه میوه در مرکز استان، شمال و جنوب سطح شهر و مقایسه قیمت میوه در نقاط مختلف شهری هدف عمده این بازید بشمار می‌رود.

غفورقاسم پور، فرماندار ویژه شهرستان کرج در حاشیه این بازدید میدانی ضمن تبریک سال نو، گفت: تعطیلات برای مدیران میدانی معنایی ندارد و در تمامی ایام سال روند ارائه خدمت به مردم در سطح شهر استمرار دارد.

فرماندار کرج با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری، یادآور شد: این بازدیدها با هدف رفع موانع، حذف واسطه ها و با پشتیبانی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی انجام می شود.

وی افزود: شهرستان کرج با وسعت بالای اراضی کشاورزی در تولید میوه خودکفا شده و علاوه بر تأمین نیازهای داخلی استان، صاحب برند در عرضه میوه های صادراتی است.

معاون استاندار در ادامه این بازدیدهای میدانی، اظهار کرد: قیمت میوه باید در مناطق شمالی و جنوبی سطح شهر یکسان و با نرخ مصوب عرضه شود و  با هر گونه اعمال سلیقه در قیمت گذاری میوه برخورد می‌شود.

فرماندار کرج بیان کرد: بازرسان سازمان صمت باید ایام نوروز نیز بصورت ویژه در سطح شهر حضور داشته باشند و درج قیمت‌ها پایش کنند.

این مقام مسؤول همچنین از شهروندان خواست تا به منظور حفظ سلامتی خود و سایرین، هنگام مراجعه به میادین و بازارهای میوه و تره‌بار، ضمن رعایت نکات بهداشتی با  استفاده از ماسک و دستکش، تا جای ممکن فاصله فیزیکی خود را با دیگران حفظ کنند.

انتهای پیام/ج