شناسهٔ خبر: 45710877 - سرویس اجتماعی
منبع: دانشجو | لینک خبر

طبق اعلام سازمان سنجش؛

کارت ورود به جلسه آزمون سامفا فردا، ۲۸ بهمن ماه توزیع می‌شود / برگزاری آزمون در سه کشور

کارت ورود به جلسه آزمون سامفای دانشگاهی برای برگزاری در ایران، عراق و گرجستان از فردا، ۲۸ بهمن ماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور توزیع می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفتمین دوره آزمون سامفا (سامفای دانشگاهی) صبح و بعدازظهر روز جمعه اول اسفند ماه سال ۱۳۹۹ شمسی برابر با ۱۹ فوریه سال ۲۰۲۱ میلادی و ۷ رجب سال ۱۴۴۲ قمری در شهر‌های داخل کشور شامل اصفهان، تهران، مشهد، قزوین، سنندج، همدان و در برخی از کشور‌ها شامل عراق (بغداد و سلیمانیه) و گرجستان (تفلیس) برگزار خواهد شد.

کارت‌های شرکت در آزمون متقاضیان به همراه برگ راهنمای شرکت در آزمون از ۲۸ تا ۳۰ بهمن ماه برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع­‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

متقاضیان شرکت در آزمون، برای پرینت کارت ورود به جلسه خود باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت‌نام (۱۲ رقمی) و یا شماره پرونده و کد پیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام­ خانوادگی، تاریخ تولد و شماره گذرنامه یک نسخه پرینت از برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات ثبت‌نامی خود با مندرجات کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند، باید با توجه به توضیحات ذیل کارت برای بررسی و رفع مغایرت، صبح روز پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و همچنین درصورت وجود مغایرت در عکس روی کارت با همراه داشتن دو قطعه عکس به مسئول برگزاری این آزمون (با توجه به جدول ذیل) مراجعه کرده و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام کنند.