شناسهٔ خبر: 45524390 - سرویس فرهنگی
منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

در سومین روز از جشنواره فیلم فجر در استان خراسان شمالی؛

اکران دو فیلم دیگر بخش سودای سیمرغ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در سینما گلشن و عمیق

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی؛ فیلم " خط فرضی" به کارگردانی و نویسندگی فرنوش صمدی ، و با تهیه کنندگی علی مصفا تولید شده است.
براساس این گزارش؛ در این فیلم سحر دولتشاهی، پژمان جمشیدی، حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، امیررضا رنجبران، صدف عسگری ، محمد حیدری و آیلین جاهد به ایفای نقش می پردازند.
داستان این فیلم از این قرار است که سارا به همراه همسرش حامد و دختر خردسالش به عروسی در شمال ایران دعوت شده اند اما حامد به دلیل مشکلات کاری نمی تواند به این سفر برود و این سرآغاز اتفاقی است که زندگی سارا را دگرگون می کند.
گفتنی است؛ این فیلم سینمایی بخش سودای سیمرغ ساعت 15 روز جمعه 17 بهمن در سینما گلشن بجنورد به روی پرده رفت و مجدداً از ساعت 18 در سینما عمیق این شهر نیز اکران می شود.
همچنین فیلم " منصور" به کارگردانی و نویسندگی سیاوش سرمدی و تهیه کنندگی  جلیل شعبانی از ساعت 15 روز جمعه 17 بهمن در سینما عمیق بجنورد و مجدداً از ساعت 18 در سینما گلشن بجنورد روی پرده رفت.
این فیلم گوشه هایی از زندگی شهید ستاری را در دوران جنگ تحمیلی و آغاز تولید هواپیماهای جنگی به کمک دوستانش که بعدها آذرخش و صاعقه نام می گیرند، به تصویر می کشد.
در این فیلم، محسن قصابیان، مهدی کوشکی، حمیدرضا نعیمی، سید جواد هاشمی و لیندا کیانی به ایفای نقش می پردازند.
یادآوری می نماید؛ خراسان شمالی برای ششمین بار میزبانی اکران آثار جشنواره فیلم فجر را به مدت یک هفته از 15 تا 22 بهمن ماه  با اکران 16 فیلم در بخش سودای سیمرغ بر عهده دارد.
همچنین علاقه مندان می توانند جهت تهیه بلیت فیلم های جشنواره به سامانه های ایران تیک، گیشه 7 و سینماتیکت مراجعه کنند.