شناسهٔ خبر: 45075011 - سرویس استانی
منبع: فارس | لینک خبر

آموزش حضوری دانش‌آموزان گلستانی در شهرهای «زرد» و «آبی»

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان از برگزاری کلاس‌های حضوری در شهرهای دارای وضعیت زرد و آبی خبر داد و گفت: دانش‌آموزان پایه اول و دوم ابتدایی که در شهرهای دارای وضعیت زرد و آبی هستند آموزش آنها به صورت حضوری خواهد بود.

صاحب‌خبر -

احسان گوهری‌راد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به زرد شدن و آبی شدن برخی از شهرهای استان گلستان، آموزش دانش‌آموزان پایه اول و دوم ابتدایی در این شهرها به صورت حضوری برگزار می‌شود.

* برگزاری کلاس‌های حضوری در مدارس کمتر از 50 نفر جمعیت

وی در خصوص برگزاری کلاس‌های حضوری در مدارس کمتر از ۵۰ نفر جمعیت تصریح کرد: مدارس ابتدایی و متوسطه در شهرهایی که در وضعیت آبی به سر می‌برند و تعداد جمعیت تحصیل‌کنندگان در مدارس کمتر از ۵۰ نفر باشد نیز به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان ابراز کرد: کلاس‌های مهارتی، کارورزی، کاردانش و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای در شهرهای دارای وضعیت زرد و آبی به صورت حضوری با تعداد حداکثر ۱۰ دانش‌آموز برگزار می‌شود.

گوهری‌راد با بیان اینکه کارکنان مدارس در مدرسه باید حضور داشته باشند، خاطرنشان کرد: براساس مصوبات ستاد ملی کرونا، حضور کارکنان مدارس در شهرهای دارای وضعیت زرد، نارنجی و قرمز حضوری خواهد بود.

انتهای پیام/83019