شناسهٔ خبر: 43811008 - سرویس اقتصادی
منبع: الف | لینک خبر

کارگران اخراجی هفت‌تپه به کار باز می‌گردند

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: این قول را گرفته‌ام که ۱۵ نفر از کارگران شرکت کشت و صنعت هفت تپه که اخراج شده بودند از فردا رسماً فعالیت دوباره خود را در این شرکت آغاز کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سید محمد نبی موسوی فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان صبح امروز با حضور در میان تجمع کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه اظهار کرد: با پیگیری صورت گرفته و صحبت با مسوولین و مدیران ذی‌ربط این قول را گرفته‌ام که ۱۵ نفر از کارگران شرکت کشت و صنعت هفت تپه که اخراج شده بودند از فردا رسماً فعالیت دوباره خود را در این شرکت آغاز کنند.

وی افزود: سه ماه پیش در جمع شما وعده کردم که اگر تا سه ماه دیگر اسدبیگی مدیرعامل شرکت کشت و صنعت خلع ید نشود در بین شما کارگران حضور پیدا خواهم کرد گرچه مراحلی از خلع ید پیش رفته است و در این زمینه با آیت الله رئیسی و دیگر مسوولان کشوری دیدار داشته ام اما این کار هنوز به طور کامل صورت نگرفته است به همین خاطر به وعده خود عمل کردم و بین شما حضور یافتم.

موسوی فر تاکید کرد: در این مدت سه ماهه مشکل پرداخت حقوق ها، پرداخت بیمه و بخشی دیگر از مطالبات شما را  پیگیری و حل کردیم و امروز مشکل اخراج ۱۵ کارگر را برطرف کردیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با اشاره به حفظ کرامت و عزت کارگران گفت: کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه تنها به دنبال حقوق مادی خود نیستند و حفظ احترام و کرامت کارگر را یکی از مطالبات جدی و اصلی آنهاست که خواسته به حقی است.