شناسهٔ خبر: 43098151 - سرویس استانی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جایگاه برتر پارک علم و فناوری یزد در کشور

رئیس پارک علم و فناوری استان یزد گفت: پارک علم و فناوری یزد جزء سه پارک برتر کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، لطفی، رئیس پارک علم و فناوری یزد در جمع خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان یزد، گفت: بیش از ۳۲۵شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری یزد فعالیت دارند که در بسیاری از موارد تولیدات و نوآوری‌های آن‌ها در سطح کشور و منطقه کم نظیر و مطرح است.

او با اشاره به جایگاه ویژه پارک علم و فناوری یزد در استقلال علمی و تخصصی استان و کشور، افزود: بخشی از موفقیت این پارک منوط به بومی‌سازی مباحث تخصصی بدست  جوانان با استعداد استان یزد است.

لطفی با بیان اینکه پارک علم و فناوری یزد جزء سه پارک برتر کشور است، اظهارداشت: باشگاه خبرنگاران جوان علاوه بر اینکه می‌تواند نقش مهمی در جذب افراد مستعد و ایده پرداز به این مجموعه را داشته باشد، می‌تواند تولیدات نیرو‌های نخبه این مرکز را به عموم مردم مخابره کند.

رئیس پارک علم و فناوری استان یزد همچنین از آمادگی این مجموعه برای آموزش خبرنگاران تخصصی در حوزه علم و فناوری خبرداد.

قویدل، مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد نیز در ادامه با بیان اینکه جریان سازی و فضا سازی برای تحقق اهداف بلند انقلاب و نظام به ویژه در عرصه‌های فناوری و نوآوری علمی در ذات رسانه ملی است، اظهار داشت: پارک علم و فناوری با حمایت مالی و معنوی زمینه مساعدی را برای تشویق جوانان برای ورود به عرصه‌های سازندگی و توسعه فراهم کرده است.

او خاطرنشان کرد: امیدواریم در سایه ارتباط مستقیم باشگاه خبرنگاران جوان و پارک علم و فناوری، از نظر رشد و شکوفایی تخصصی به جایگاه والایی دست یابیم.

هاشمی زاده، مدیر عامل مرکز توسعه انیمیشن اقبال نیز در سخنان خود به بیان ابعاد فعالیت این شرکت در عرصه تولید انیمیشن و برنامه‌های مرتبط با آن پرداخت و گفت: یکی از رسالت‌های این مرکز آموزش جوانان برای ورود به عرصه‌های گوناگون هنری است.

او به برنامه‌های توسعه ای این شرکت برای تبدیل شدن به قطب انیمیشن کشور اشاره و تصریح کرد: شرکت فرافر می‌تواند پل ارتباطی قوی برای جوانان علاقمند به انیمیشن و اشتغال مولد، با تکیه بر فناوری و دانش روز باشد.

انتهای پیام/غ