شناسهٔ خبر: 42469387 - سرویس استانی
منبع: دانشجو | لینک خبر

ترم جدید با کرونا؛

سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در دانشگاه زنجان غیرحضوری آغاز می‌شود / بلاتکلیفی دروس عملی

معاونت آموزشی دانشگاه کرج در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در دانشگاه زنجان از ۲۹ شهریور و به صورت غیرحضوری آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت آموزشی دانشگاه زنجان در اطلاعیه ای، ضمن اشاره به آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در این دانشگاه از ۲۹ شهریور، از استادان این دانشگاه خواست تا محتوای الکترونیکی مناسب و سازگار با روش مجازی را تولید کرده و به صورت مستمر در طول نیمسال ارزیابی از دانشجویان را انجام دهند.

براساس این اطلاعیه، ثبت نام، انتخاب واحد و نحوه برنامه ریزی آموزشی برای دانشجویان جدید در مقاطع مختلف، پس از اعلام نتایج آزمون‌ها و مشخص شدن زمان شروع کلاس‌های آنان، در زمان مقرر اعلام می‌شود.

طبق این اطلاعیه، کلاس‌های نیمسال اول در دانشگاه زنجان به صورت مجازی برگزار می‌شود و به محض عادی شدن شرایط و صدور مجوز‌های لازم، ادامه کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

برنامه ریزی اسکان در خوابگاه‌های دانشجویی برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا ورودی سال ۹۸ و قبل از آن که به فعالیت‌های پژوهشی مشغول هستند، امکان پذیر است و این دانشجویان می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دانشگاه حضور یابند.

گفتنی است، در این اطلاعیه تصمیم گیری مسئولان دانشگاه زنجان درخصوص نحوه برگزاری کلاس‌های عملی قید نشده است.