شناسهٔ خبر: 42203331 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده خبرگان رهبری:

شهیدان رجایی و باهنر الگوی مناسب برای خدمتگزاری هستند

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی مناسب برای خدمتگزاری مسئولین می‌باشند.

صاحب‌خبر -

آیت‌الله احمد مبلغی روز دوشنبه در پیامی به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: شهریور خاطره بزرگ و فراموش نشدنی شهادت دو یار مخلص امام، دو معلم معرفت، اخلاق، جهاد، پاکی و ایثار در ساحت دولت را در خود ذخیره و متبلور کرده است.

وی اضافه کرد: تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی بستر مانایی و پویایی خاطره مردان بزرگی است که خدمتگزاری را با همه وجود و به دور از هر گونه ادعا و انتظار پاداش تبلور بخشیدند.

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر در این مجموعه طلایی می گنجند که می‌توان گفت به حق خدمتگزاری آنها الگویی شفاف، پرجاذبه و پرمعنا را در عرصه دولت ورزی برای نسل ها پدید آورده است و همه کسانی که در فضای انقلاب اسلامی می خواهند در ساحت دولت خدمت کنند از این الگو می توانند سرمشق بگیرند.

آیت الله مبلغی بیان کرد: هفته دولت افزون بر این که فرصتی است برای تجدید خاطره مربوط به این شهیدان، فرصتی گرانبها برای گشودن افقهای جدید در فضای خدمت به جامعه و مردم و انقلاب و بازاندیشی و بازسازی مسیر حرکت در چارچوب تاسی به دولتمردان شهید انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: لرستان عزیز که فرصت های گرانبهای انسانی، طبیعی و تاریخی را در خود جمع آورده است، مستعد و مستحق آن است تا در فضای خدمتگزاری های متاثر از شهیدان رجایی و باهنر، رشد و تعالی متناسب را تجربه کند.

 آیت الله مبلغی گفت: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد و بویژه کارمندان و کارگزاران دولت در استان لرستان تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در مسیر تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.