شناسهٔ خبر: 41885431 - سرویس سیاسی
منبع: ایرنا | لینک خبر

توضیح روابط عمومی پادگان کوهک درباره اظهارات فتاح

تهران- ایرنا- روابط عمومی پادگان کوهک درباره اظهارات رییس بنیاد مستضعفان درباره اراضی این پادگان اعلام کرد: این مکان از پیش از انقلاب اسلامی در اختیار این نیرو بوده و بعد از انقلاب نیز به عنوان ستاد نیروی دریایی ارتش از آن بهره‌برداری می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، روابط عمومی پادگان کوهک روز دوشنبه درباره اظهارات پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان در برنامه تلویزیونی درباره اراضی این پادگان در توضیحاتی تصریح کرد: منظور رییس بنیاد مستضعفان از عبارت «یک جای خوب ما در کوهک در نیروی دریایی ارتش» پادگان کوهک و ستاد نیروی دریایی ارتش بوده است که این مکان، از پیش از انقلاب اسلامی در اختیار این نیرو بوده و بعد از انقلاب نیز به عنوان ستاد فرماندهی از آن بهره‌برداری می‌کند.

این روابط عمومی خاطرنشان کرد: این مطلب براساس مصوبات ابلاغی مقرر شده اراضی پادگان کوهک بالمناصفه میان نیروی دریایی ارتش و بنیاد مستضعفان تقسیم شود و در مسیر اجرای این مصوبه ستادکل نیروهای مسلح به عنوان حَکم عمل خواهد کرد.

روابط عمومی پادگان کوهک یادآور شد: تمامی عواید حاصل از اعیان اراضی پادگان کوهک (ساخت و سازهای انجام شده در محدوده پادگان) متعلق به نیروی دریایی ارتش خواهد بود و بنیاد موظف به پرداخت ارزش آن به نیروی دریایی است.

این مطلب تصریح کرد: پس از برگزاری جلسات متعدد در سطح نیروی دریایی ارتش و بنیاد مستضعفان و تعیین نحوه اجرای مصوبات ابلاغی از طریق بکارگیری کارشناسان منتخب طرفین بمنظور تعیین ارزش کارشناسی روز عرصه و اعیان پادگان کوهک، کارشناس منتخب بنیاد مستضعفان، منصفانه و عادلانه عمل نکرده و موجب توقف هرگونه اقدام در پرداخت ارزش واقعی حاصل از عرصه و اعیان به نیروی دریایی ارتش شد که همین امر توقف اجرای مصوبه ابلاغی را بدنبال داشت.

روابط عمومی پادگان کوهک افزود: برابر تدبیر ستادکل نیروهای مسلح، مجدداً و بمنظور تعیین تکلیف نهایی این اراضی، یک هیات کارشناسی سه نفره متشکل از کارشناسان ستادکل نیروهای مسلح، نیروی دریایی ارتش و بنیاد مستضعفان در حال بررسی و ارزش‌گذاری واقعی عرصه و اعیان پادگان کوهک هستند که به محض اعلام نظریه و مشخص شدن ارزش کارشناسی عرصه و اعیان این پادگان، مصوبات ستاد کل نیروهای مسلح اجرایی خواهد شد.

این روابط عمومی پادگان کوهک یادآور شد: شایسته است، یک مقام مسئول ارشد در جایگاه رییس بنیاد مستضعفان، که وی را فردی متشرع می‌دانیم، پیش از هرگونه اظهار نظر، مستندات خود را تکمیل و مردم و مخاطبین را به اشتباه نیندازند.

اظهارات فتاح در برنامه تلویزیونی را اینجا بخوانید 

واکنش‌ها به اظهارت فتاح:

واکنش مولاوردی به اظهارات فتاح درباره بازپس‌گیری یکی از املاک بنیاد

ابتکار: برای تخریب و اتهام‌زنی با کلمات و ارقام بازی نکنید

دفتر رییس دولت ‌دهم: بنیاد مستضعفان درخواستی برای تخلیه نداده است