شناسهٔ خبر: 41876769 - سرویس اقتصادی
منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

تصویب کلیات لایحه افزایش سرمایه شرکت ها در بورس

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کلیات لایحه افزایش سرمایه شرکت‌ها در بورس در کمیسیون اقتصادی تصویب شد و جزئیات آن در کمیته بورس کمیسیون اقتصادی بررسی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر، مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس درباره جزئیات نشست امروز (19مردادماه) کمیسیون متبوعش ازحضور حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت که به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس معرفی شده است خبر داد و گفت که وزیر پیشنهادی صمت برنامه‌های خود را در کمیسیون اقتصادی تشریح کرده است.

 

 سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: وزیر پیشنهادی صمت در مورد کارهایی که برای تنظیم بازار صورت داده‌اند و از تنگناها و مشکلات صحبت کرده است.

 

طغیانی با اشاره به موافقت مجلس با 2 فوریت لایحه افزایش سرمایه‌ شرکت‌ها که چهار روز پیش 15 مردادماه در صحن علنی مجلس مطرح و به تصویب رسید، گفت: وزیر اقتصاد و رئیس بورس به کمیسیون اقتصادی مجلس آمدند و در مورد این لایحه توضیح دادند. کلیات لایحه افزایش سرمایه شرکت‌ها در بورس در کمیسیون اقتصادی تصویب شد و جزئیات آن در کمیته بورس کمیسیون اقتصادی بررسی می‌شود و پس از برطرف شدن اشکالات و مشخص شدن جزیئات سه‌شنبه در دستور صحن علنی مجلس قرار می‌گیرد.

 

فارس