شناسهٔ خبر: 41057826 - سرویس اجتماعی
منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش:

تمامي اردوهاي دانش‌آموزی کماکان برگزار نمی‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش از استمرار لغو تمامی اردوهای دانش‌آموزی که از ابتدای اسفندماه 1398 آغازشده بود، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت به نقل از وزارت آموزش‌وپرورش، علیرضا کاظمی در مصاحبه با خبرنگار این مرکز با اشاره به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: تمامي اردوهاي دانش‌آموزی که از ابتدای اسفندماه و همزمان با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس لغو شده بود به دلیل استمرار شرایط کرونایی همچنان لغو خواهد بود.

وی از انجام مکاتباتی در خصوص این موضوع با معاونت تربیت‌بدنی و سلامت به‌عنوان دبير ستاد مديريت بيماري كرونا، خبر داد و افزود: با اعضاي قرارگاه مركزي راهيان نور بسيج و سپاه در خصوص آماده نمودن یادمان‌های راهيان نور اقداماتي صورت پذيرفته است كه قرار است به‌محض آماده شدن مکان‌های فوق از طرف ستاد اعلام گردد.

کاظمی تصریح کرد: با توجه به وضعيت هشدار يا قرمز اكثر مناطق غرب و جنوب كشور ازجمله استان‌های؛ آذربايجان غربي، كردستان، خوزستان و... از سوي ستاد ملي مبارزه با کرولا، تعطیلی اردوها ادامه دارد.

وی با تأکید بر حفظ سلامتی دانش آموزان به‌عنوان اولویت اول آموزش‌وپرورش، خاطرنشان کرد: تا اعلام نظر نهایی ستاد ملي مبارزه با كرونا، ستاد مركزي راهيان نور و استان‌های ميزبان همانند ماه‌های اخیر، اردوهاي راهيان نور دانش‌آموزی به تعويق افتاده است و ضروری است منتظر اعلام پروتکل‌های وزارت بهداشت باشيم.