شناسهٔ خبر: 40922465 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

آیت الله نوری همدانی:

مسئولان امنیت و عدالت را در جامعه برقرار کنند

قم - ایرنا - آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: مسئولان باید در زمینه برقراری امنیت و عدالت و همچنین فراهم نمودن ارزانی و نعمت برای جامعه احساس وظیفه کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش چهارشنبه شب مرکز خبر حوزه، این مرجع  تقلید دردیدار سردار میرفیضی فرمانده انتظامی قم با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) اظهار داشت: مسئولان باید در زمینه امنیت، عدالت و ارزانی و نعمت احساس وظیفه کنند.

وی با اشاره به اهمیت امنیت در جامعه خاطرنشان کرد: همه مردم به امنیت احتیاج دارند و باید در جامعه امنیت لازم برقرار باشد.

 آیت الله نوری همدانی گفت: دومین موضوع برقراری عدالت است که مسئولان باید در جامعه اجرا کنند، همه مردم خواهان این موضوع هستند و این برابری و عدالت است که نظام را بیمه می‌کند.

این مرجع تقلید یادآور شد: سومین موضوع، ارزانی و فراوانی ارزاق و کالاهای عمومی است که مردم در تنگنا نباشند و این وظیفه دولتمردان است که رفاه و آبادانی را در کشور ایجاد نمایند.

آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت کنونی کشور در جهان اشاره کرده و بیان داشت: نظام اسلامی امروز در برابر دنیا قرار گرفته است، به طوری که آمریکا، صهیونیسم و کشورهای وابسته آن ها شبانه روز در حال توطئه افکنی علیه نظام هستند.

وی همچنین وظایف نیروی انتظامی را نیز مورد توجه قرار داد و بیان کرد: کار نیروی انتظامی برقراری امنیت است و در کنار این موضوع باید در رعایت عدالت و حقوق مردم نیز سرلوحه باشد.