شناسهٔ خبر: 38647416 - سرویس اجتماعی
منبع: شبستان | لینک خبر

۵۸۶مورد جدید ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت در ایران داشته ایم

جهانپور گفت: با قطعی شدن ابتلای ۵۸۶ مورد جدید به بیماری کرونا تعداد مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۹۲۲ نفر رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان «کیانوش جهانپور» با ارائه گزارش روزانه افراد مبتلا به کرونا در کشور امروز (چهارشنبه ۱۴ اسفند) گفت: تهران ۲۵۳ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته، قم ۱۰۱ مورد، گیلان ۳۵ ، مازندارن ۹ مورد، 8 نفر مربوط به استان سمنان، 9 نفر مربوط به استان گلستان، 9 نفر مربوط به استان آذربایجان شرقی، 4 نفر مربوط کردستان، 15 نفر مربوط به کرمانشاه، 7 نفر مربوط به ایلام، 5 مورد مربوط به استان لرستان، 27 نفر مربوط به استان خوزستان، 14 مورد مربوط به فارس، 6 مورد مربوط به زنجان، 8 نفر مربوط به مرکزی، 25 نفر مربوط به قزوین، 19 نفر مربوط به البرز،101، یک نفر مربوط به چهارمحال و بختیاری، 14 نفر مربوط به کرمان، 8 نفر مربوط به سیستان و بلوچستان، 8 نفر مربوط به خراسان رضوی و یک نفر مربوط به خراسان شمالی است . ابتلا به کرونا ظرف روز گذشته داشته اند، که در مجموع تعداد مبتلایان در کشور ظرف ۲۴ ساعت گذشته به ۵۸۶ مورد رسیده است و تاکنون در کشور تعداد ۲۹۲۲ نفر به کرونا مبتلا شده اند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت افزود: ظرف ۲۴ ساعت گذشته نیز ۱۵ نفر از افراد مبتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند، که تعداد افراد فوت شده تاکنون به ۹۲ نفر رسیده است.

 

وی افزود: خبر مسرت بخش این است که تعداد افراد مرخص شده از بیمارستان به ۵۵۲ مورد رسیده است.

پایان پیام/ 55