شناسهٔ خبر: 38094012 - سرویس فرهنگی
منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

روابط عمومی ناحیه رفسنجان

اهدای اعضای بانوی 31 ساله به چهار بیمار در بیمارستان رفسنجان

تا کنون در رفسنجان تنها عمل های پیوند کبد و کلیه انجام می شد ودر عمل های اهدای قلب, فرد اهدا کننده میبایست به تهران اعزام شود

صاحب‌خبر -
اهدای اعضای بانوی ۳۱ ساله به چهار بیمار در بیمارستان رفسنجان

به گزارش خبرگزاری بسج ازکرمان؛ به نقل از روابط عمومی بیمارستان حضرت علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان، شب گذشته  رییس بیمارستان حضرت علی ابن ابیطالب (ع)  از اعزام تیم ۵ نفره  اهدای عضو از تهران  برای اهدای ۴ عضوخانم ۳۱ ساله  به رفسنجان خبر داد.
علی موسوی تصریح کرد: تا کنون در رفسنجان تنها عمل‌های پیوند کبد و کلیه انجام می‌شد ودر عمل‌های اهدای قلب، فرد اهدا کننده میبایست به تهران اعزام شود و این اولین اعزام تیم جراحی از تهران به رفسنجان برای اهدای قلب در استان کرمان است.
حمید پاکزاد مقدم مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی بیمارستان حضرت علی ابن ابیطالب (ع) ادامه داد:  اهدا کننده در این بیمارستان و گیرنده  در بیمارستان مسیح دانشوری تهران به طور همزمان جراحی می‌شوند. این تیم با هواپیمای جت به فرودگاه رفسنجان خواهندآمد و ۴ ساعت زمان برای اهدای قلب خواهندداشت.

زهرا عظیمی مسئول اهدای عضو بیمارستان نیز توضیح داد:
قهرمان اهدا کننده خانم جوان ۳۱ ساله به نام نجمه حسین زاده، چهارم بهمن ماه  به دلیل بیماری  مغزی در این بیمارستان  بستری  و ۱۵ بهمن ماه به دلیل سکته مغزی  دچار مرگ مغزی شده است.