شناسهٔ خبر: 37937880 - سرویس اجتماعی
منبع: برترین‌ها | لینک خبر

خروج از باند ایرباس ٣١٩ هنگام فرود در کرمانشاه

یک فروند ایرباس ۳۱۹ شرکت هواپیمایی ایران ایر که تهران را به مقصد کرمانشاه ترک کرده بود حوالی ساعت ۶ صبح امروز به هنگام فرود در فرودگاه کرمانشاه بدلیل نقص چرخ جلو، از باند منحرف شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری مهر: یک فروند ایرباس ۳۱۹ شرکت هواپیمایی ایران ایر که تهران را به مقصد کرمانشاه ترک کرده بود حوالی ساعت ۶ صبح امروز به هنگام فرود در فرودگاه کرمانشاه، بدلیل نقص چرخ جلو، از باند منحرف شد.

رضا جعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با تأیید این خبر گفت: این هواپیما، ایرباس ۳۱۹ متعلق به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است که پس از پرواز ازف فرودگاه مهرآباد تهران، حوالی ساعت ۶ صبح امروز به هنگام فرود در فرودگاه کرمانشاه بدلیل نقص چرخ جلو از باند منحرف شد.

ایرباس 319 هنگام فرود از باند منحرف شد

ولی تاکید کرد: تمام ۱۰۲ مسافر و ۸ خدمه این پرواز در سلامت کامل به سالن ترانزیت فرودگاه منتقل شده اند.

خروج از باند ایرباس ٣١٩ هنگام فرود در کرمانشاه

یک مقام مسئول در شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: هواپیمای مذکور از باند خارج نشده بلکه بدلیل نقص چرخ جلو، از باند منحرف شده است.

تعداد بازدید : 2629
<div id="video-display-embed-code_2270846" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.bartarinha.ir/fa/news/play/embed/956170/2270846?width=400&height=300"></script></div>

خروج از باند ایرباس ٣١٩ هنگام فرود در کرمانشاه

تعداد بازدید : 835
<div id="video-display-embed-code_2270881" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.bartarinha.ir/fa/news/play/embed/956170/2270881?width=400&height=300"></script></div>

خروج از باند ایرباس ٣١٩ هنگام فرود در کرمانشاه

توضیحات استاندار درباره حادثه فرودگاه کرمانشاه

هواپیما تهران - کرمانشاه که صبح امروز وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شده از باند خارج نشده است

این هواپیما بدون هرگونه مشکلی بر روی باند فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه فرود آمد و هیچ گونه آسیبی به مسافران و هواپیما وارد نشده است.

این هواپیما بعد از فرود یکی از چرخ های آن به دلیل بارش سنگین برف به طول 6 متر از باند خارج شده که خوشبختانه هیچ گونه مشکلی برای آن به وجود نیامده است.

دستگاه کشنده در محل فرودگاه هواپیما را به داخل باند منتقل کردند.

علت خروج هواپیمای تهران – کرمانشاه از باند فعلا مشخص نیست

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از خارج شدن هواپیمای شرکت جمهوری اسلامی ایران از باند فرودگاه کرمانشاه خبر داد و گفت: علت این سانحه فعلا مشخص نیست و باید منتظر بررسی دقیق باشیم.

رضا جعفرزاده اظهار کرد: حوالی ساعت شش صبح امروز هواپیمای ایرباس ۳۱۹ شرکت هواپیمایی ایران‌ایر پس از فرود در فرودگاه کرمانشاه از باند خارج شد، اما خوشبختانه هیچ آسیبی به مسافران و هواپیما وارد نشد.

وی ادامه داد: این هواپیما دارای ۱۰۲ نفر مسافر و هشت خدمه پروازی بوده است و مسئولان فرودگاه کرمانشاه در تلاش برای آماده‌سازی بستر و امکانات برای انجام و ادامه‌ی پروازهای برنامه‌ای خود هستند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا این‌که گفته می‌شود هواپیما به علت نقص فنی از باند خارج شده، درست است گفت: به هیچ وجه نمی‌توان هم‌اکنون درباره علت خروج هواپیما از باند صحبت کرد و آن را ناشی از نقص فنی هواپیما دانست چرا که باید منتظر بررسی دقیق این سانحه باشیم.