شناسهٔ خبر: 37364130 - سرویس استانی
منبع: ایلنا | لینک خبر

در پی شهادت سردار سلیمانی صورت گرفت؛

پیام تسلیت شهردار و رئیس شورای شهر زرقان

شهردار و رئیس شورای شهر زرقان با صدور پیامی، شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از زرقان، غلامحسین فروزان شهردار و محمد رضا ظریفی رئیس شورایشهر زرقان در پی شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، در پیامی اعلام کردند که عروج ملکوتی و شهادت مظلومانه بزرگ مرد اسلام، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بسیار مایه تاسف و تاثر خاطر گردید و قلب شیعیان بویژه ملت بزرگ ایران اسلامی را اندوه گین ساخت.

در بخشی از متن این پیام به مناسبت شهادت سردار سلیمانی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و بشر الصابرین

الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو

انا لله و انا الیه راجعون

عروج ملکوتی و شهادت مظلومانه بزرگ مرد اسلام، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بسیار مایه تاسف و تاثر خاطر گردید و قلب شیعیان بویژه ملت بزرگ ایران اسلامی را اندوه گین ساخت.

این شهید والا مقام همواره عمر با برکت خود را صرف مجاهدت در راه حق و خدمت به امت مظلوم اسلام نمود، که تلاش های شجاعانه ایشان در راه مبارزه با تروریسم و حذف گروه تروریستی داعش در قلب تاریخ ماندگار خواهد شد که قطعا ملت ایران اسلامی و مردم شریف شهرستان زرقان یاد و نام این سردار عزیز را بزرگ خواهند داشت.

این جانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا (ره)، شهادت و عروج مظلومانه بزرگ مرد تاریخ اسلام، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری،خانواده بزرگوارشان،مجموعه سپاه پاسداران و مردم شریف ایران بویژه فارس و زرقان تبریک و تسلیت عرض مینماییم.