شناسهٔ خبر: 36943429 - سرویس استانی
منبع: فارس | لینک خبر

اطلاعیه بانک ملی مازندران در خصوص فعالسازی رمز یکبار مصرف

در راستای کاهش فشار به سامانه‌های بانک و عدم ایجاد اختلال در فرآیند خدمات‌دهی، تمامی شعب بانک ملی مازندران و همچنین پایگاه‌های شبانه‌روزی و شعب شهاب ملی در ساعات اداری و همچنین خارج از ساعت کاری آماده هرگونه راهنمایی لازم در خصوص نصب و فعال‌سازی رمز یکبار مصرف می‌باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی مدیریت امور شعب بانک ملی استان مازندران، همزمان با سراسر کشور استفاده از رمز یکبار مصرف از ابتدای دی‌ماه در استان اجرایی خواهد شد.

در همین راستا روابط عمومی مدیریت امور شعب بانک ملی مازندران برای رفاه حال مشتریان خود طی اطلاعیه اعلام کرد: به اطلاع کلیه مشتریان بانک ملی سراسر استان مازندران می‌رساند؛ بر اساس ابلاغیه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران فعالسازی رمز یکبار مصرف از ابتدای دی‌ماه امسال در بانک ملی ایران ضروری می‌باشد، از این‌رو در راستای کاهش فشار به سامانه‌های بانک و عدم ایجاد اختلال در فرآیند خدمات‌دهی، تمامی شعب بانک ملی و همچنین پایگاه‌های شبانه‌روزی و شعب شهاب ملی در ساعات اداری و همچنین خارج از ساعت کاری آماده هرگونه راهنمایی لازم در خصوص نصب و فعال‌سازی رمز یکبار مصرف می‌باشند.

بازه زمانی خدمت‌دهی در کلیه شعب بانک ملی استان مازندران از تاریخ 20 آذر لغایت اول دی‌ماه به استثنای ایام تعطیل از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت ۱۷ و روز پنج‌شنبه تا ساعت ۱۵ خواهد بود.

در پایگاه‌های شبانه‌روزی شهاب ملی نیز بازه زمانی خدمت‌دهی از 20 آذر لغایت 15 دی‌ماه در روزهای کاری از ساعت ۸ لغایت ۲۰ و در روزهای تعطیل و جمعه از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۹ می‌باشد.

به گزارش فارس، فعال‌سازی برنامه رمز یکبار مصرف 60 از طریق دانلود از سایت رسمی بانک به آدرس bmi.ir صورت می‌گیرد و در این روش، مشتری می‌تواند ابتدا با وارد کردن کد دستوری #60*737* در سامانه ثبت نام کرده و پس از دریافت کد فعال‌سازی، مراحل ثبت نام را ادامه دهد؛ سپس تنها با یک بار مراجعه به دستگاه خودپرداز و انتخاب عملیات رمز، وارد منوی فعال‌سازی رمز یکبار مصرف دوم شده و مشخصات لازم را وارد کند.

انتهای پیام/86031/غ