شناسهٔ خبر: 36645586 - سرویس استانی
منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس:

تعاونی‌های توانمند استان موجب رونق کسب و کار در هرمزگان شده است

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود تعاونی های توانمند استان، موجب رونق در کسب و کار این استان شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از هرمزگان، محمد آشوری تازیانی در نشست با رئیس اتاق تعاون هرمزگان، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در اتاق تعاون استان بیان کرد: وجود تعاونی‌های توانمند استان، موجب رونق در کسب و کار این استان شده که سبب خرسندی و دلگرمی است.

عباس سالاری در این نشست ضمن ارائه گزارشی در خصوص وضعیت بخش تعاون در استان اظهار کرد: در شرایط کنونی اقتصادی که کشور با آن مواجه است، توجه به بخش تعاون می‌تواند گره گشای این مشکلات باشد و ما آمادگی داریم نقش خوبی در اقتصاد ایفا کنیم.

رئیس اتاق تعاون هرمزگان با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با فعالان اقتصادی، ادامه داد: با تصدیق مقام معظم رهبری و حمایت ایشان از بخش تعاون، امید ما به توسعه بخش با رهنمودهای مقام معظم رهبری و دستور اکید ایشان برای حل مشکلات و توسعه بخش تعاون بیشتر شده است.

وی در بخش دیگری از این نشست به برگزاری نمایشگاه توانمندی های تعاون در بندرعباس اشاره کرد و گفت: برای اولین بار توانستیم ظرفیت های بخش تعاون را در قالب این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دهیم که استقبال بازدیدکنندگان را به همراه داشت.