شناسهٔ خبر: 362524 - سرویس بین‌الملل
منبع: فارس | لینک خبر

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه دستکم 2 کشته و 4 زخمی بر جای گذاشت

تازه‌ترین حمله هوایی ارتش رژیم‌صهیونیستی به نوار غزه، تاکنون دستکم 2 کشته و 4 زخمی بر جای گذاشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، حمله هوایی رژیم‌صهیونیستی به مناطقی در نوار غزه، به شهادت دستکم 2 فلسطینی منجر شده است. منابع بیمارستانی غزه همچنین گزارش کرده‌اند که 4 تن دیگر نیز در این حمله زخمی شده‌اند.

آنطور که خبرگزاری فرانسه گزارش کرده، این حمله را هواپیماهای بدون سرنشین نیروی هوایی ارتش رژیم‌صهیونیستی انجام داده است. سخنگوی ارتش اسرائیل مدعی شده است که این حملات هدفمند بوده است.

رژیم‌صهیونیستی از یک ماه قبل به بهانه گم شدن سه اسرائیلی در «الخلیل»، فلسطینی‌ها را هم در کرانه باختری و هم در نوار غزه به شدت تحت فشار قرار داد. در پی این فشارها، مرزهای نوار غزه به شدت ناآرام شده و جنگنده‌های رژیم‌صهیونیستی تقریبا هر شب مناطق مختلف غزه را هدف قرار داده‌اند. در همین حال، شهادت یک نوجوان فلسطینی به دست شهرک‌نشین‌ها در قدس شرقی، این منطقه را نیز ناآرام کرده و آغازگر تظاهرات‌های گسترده‌ای شده است.

هر چند که شب گذشته تلویزیون رژیم‌صهیونیستی از توافق برای آتش‌بس میان حماس و رژیم‌صهیونیستی خبر داد، اما این خبر تکذیب شد و نیروهای مقاومت حملات رژیم‌صهیونیستی را با شلیک چندین فروند راکت به شهرهای جنوب فلسطین اشغالی، پاسخ دادند.

انتهای پیام/ق