شناسهٔ خبر: 3565460 - سرویس فرهنگی
منبع: برنا | لینک خبر

رییس سازمان سینمایی:

خدمتی بالاتر از سینما ندارم که انجام دهم

حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی گفت: خدمتی بالاتر از سینما ندارم که انجام بدهم، اهل استعفا دادن نیستم و اگر صد بار هم استعفا بدهم آقای جنتی نمی پذیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری برنا، حجت‌الله ایوبی در سخنانی در مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره فیلم فجر و پس از اهدای جوایز بخش هنر و تجربه بیان کرد: خوشحالم که هنر و تجربه در ۶ ماه به جایی رسید که امروز نتیجه آن را در جشنواره مشاهده می کنیم.

وی افزود: آقای کیارستمی قطعا می خواستند برای حمایت از بخش هنر و تجربه به اختتامیه بیایند اما برای شان مشکلی پیش آمد و این مهم میسر نشد.

رییس سازمان سینمایی خاطرنشان کرد: به عنوان هدیه به گروه هنر و تجربه، اعلام می کنم که از فردا سالن شماره دو سینمای فرهنگ را به گروه سینمای هنر و تجربه تقدیم می کنم.

ایوبی اظهار کرد: به رغم تمام تنگدستی ها و بی پولی ها، سینماگران هر آنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و امروز با اخلاص جشنواره سی و سوم را به پایان رساندند. تشکر می کنم از سنیماگران که با سختی در یک سال گذشته فیلم ساختند و تشکر می کنم از دست اندرکاران جشنواره فجر آقای رضاداد و مدیران جشنواره و سازمان سینمایی. همچنین از اصحاب رسانه تشکر می کنم که کمتر دیده می شوند اما خیلی زحمت می کشند تا جشنواره و تلاش سینماگران دیده شود.

وی تصریح کرد: همچنین باید از همه کسانی که بولتن نوشتند و از شنبه مطالب شان در دسترس است، تشکر کنم. امیدوارم دوستان اگر نقد می کنند، کتاب می نویسند، یا بولتن می نویسند، درست بنویسند. از این فیلم ها و سینماگران بهتر در کجای دنیا می توان سراغ گرفت؟ خودمان را مامور به نگران کردن دیگران نکنیم.

رییس سازمان سینمایی خاطرنشان کرد: سال کم پولی و بی پولی بود و سال دیگر هم معلوم نیست وضع بهتر باشد اما امیدوارم با هوش و تلاش سینماگران، سال ۹۴ با حضور پیشکسوتان و جوانان مستعد، سال درخشانی برای سینما باشند.

ایوبی در پایان گفت: در راه آمدن به مراسم، خیلی ها تماس گرفتن و پرسیدند بعد فجر چه می کنیم. گفتم خدمتی بالاتر از سینما ندارم که انجام بدهم. گفتم اهل استعفا دادن نیستم و اگر صد بار هم استعفا بدهم، آقای جنتی نمی پذیرند.