شناسهٔ خبر: 35577718 - سرویس سیاسی
منبع: میزان | لینک خبر

تسلیت وزیر راه وشهرسازی به خانواده‌های قربانیان حادثه ریلی زاهدان

وزیر راه و شهرسازی در پیامی با بیان تسلیت به ملت شریف ایران و به خصوص بازماندگان خانواده‌های حادثه دیده ریلی زاهدان به شرکت راه آهن دستور داد سریعا برای بررسی علت حادثه اعضای کمیسیون عالی سوانح راه آهن به محل حادثه اعزام شوند.

صاحب‌خبر -
به گزارش کروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، محمد اسلامی در پیام خود ضمن همدردی با خانواده‌های جان باختگان و آرزوی سلامتی برای مصدومان عزیز حادثه ریلی زاهدان در دستوری به شرکت راه آهن خواستار اعزام اعضای کمیسیون عالی سوانح راه آهن به محل شد و بر پیگیری و ارائه خدمات بر مصدومان تأکید کرد.

وزیر راه و شهرسازی در دستور خود به بررسی دقیق حادثه و اقدام لازم برای جلوگیری از تکرار این گونه حوادث در این منطقه تأکید کرد.

بر اساس دستور وزیر راه وشهرسازی، معاون وزیر و مدیر عامل شرکت راه آهن عازم محل حادثه شده است و علت حادثه خروج واگن از ریل در منطقه شورو زاهدان در کمیسیون عالی سوانح راه آهن در دست بررسی قرار گرفته است.

در این حادثه ۵ واگن این قطار از ریل خارج شده و همه مصدومان این حادثه به توسط نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شده اند و سایر مسافران نیز با اتوبوس به زاهدان منتقل شدند.
 
انتهای پیام/