شناسهٔ خبر: 34218932 - سرویس سیاسی
منبع: شبستان | لینک خبر

سخنگوی فراکسیون امید با اشاره به سخنان وزیر علوم:

پذیرش دانشجویان دانشگاه آزاد زیر نظر وزارت علوم انجام می شود

سعیدی با اشاره به حضور وزیر علوم در جلسه امروز فراکسیون امید گفت: طبق سخنان آقای غلامی سنجش و پذیرش دانشجویان دانشگاه آزاد از این به بعد زیر نظر وزارت علوم انجام خواهد شد.

صاحب‌خبر -

«فاطمه سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به حضور آقای غلامی در جلسه امروز مجمع عمومی فراکسیون امید گفت: در این جلسه نمایندگان سوالات خود را در سه بخش آموزشی، رفاهی و صنفی فرهنگی و سیاسی را مطرح کردند و البته مسایل  مشکلات دانشگاه های حوزه انتخابیه شان که زیر نظر وزرات علوم بود را نیز گفتند.

 

سخنگو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین نمایندگان در مورد هیئت علمی دانشگاه ها، استفاده از خانم ها در هیئت علمی، انتخاب معاون و رییس دانشگاه، نشریات دانشجویی، مشکلات خوابگاه ها و سلف سرویس دانشجویان را نیز مطرح کردند که آقای غلامی قول داد این مسایل را مورد پیگیری قرار دهند.

 

همچنین آقای غلامی در این جلسه گزارشی از وضعیت آموزش عالی، تلاش ها برای توسعه و گسترش آموزش عالی ارایه دادند و تاکید کردند که از این بعد سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد زیر نظر وزارت علوم انجام خواهد شد.

 

این نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین آقای وزیر در این جلسه در مورد بحث دانشجویانی که ادامه تحصیل شان دچار مشکل است نیز گفت: تلاش ها برای رفع مشکلات این دانشجویان انجام شده است و اکثریت آنها مانعی برای ادامه تحصیل ندارند./