شناسهٔ خبر: 34082734 - سرویس استانی
منبع: فارس | لینک خبر

پارک گلسار فاز ۲ گلشهر بهره‌برداری می‌شود

شهردار منطقه ۲ زنجان از افتتاح و بهره‌برداری پارك گلسار فاز ۲ گلشهر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: مساحت اين پارک 11 هزار و 950 متر مربع است.

صاحب‌خبر -

علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از افتتاح پارک گلسار فاز ۲ گلشهر خبر داد و اظهار کرد: مساحت این پارک 11 هزار و 950 متر مربع است.

 شهردار منطقه ۲ زنجان گفت: این پارک با اعتبار(عمرانی) 53 میلیارد ریال ساخته شده است و عملیات اجرایی آن  در شرف اتمام بوده و به زودی شاهد بهره‌برداری از این پارک خواهیم شد.

وی اعتبارات فضای سبز پارک گلسار را ۴ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: امسال برای تجهیز پارک‌های منطقه ۲۲۷ میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

محمدی احداث  پارک گلسار را یکی از مطالبات شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: موفق شدیم در راستای خدمت به مردم و توسعه پارک‌ها و افزایش سرانه فضاهای سبز این پارک را احداث کنیم.

شهردار منطقه ۲ زنجان با بیان اینکه میزان سرانه فضاهای سبز در هر منطقه باید متناسب با  رشد جمعیت باشد، تاکید کرد: باید تمهیدات اساسی برای رشد این گونه فضاها در مناطق مختلف اندیشیده شود تا شهروندان از سرانه یکسانی بهر‌ه‌مند شوند.

وی با اشاره به این که شناسایی نیازهای شهروندان و رفع مشکلات محلات از اقدامات در حال انجام منطقه به شمار می‌رود، یادآور شد: همه تلاش خود را برای افزایش رضایت‌مندی و رفاه حال  شهروندان به کار بسته‌ایم.

محمدی گفت: در این پروژه امکانات لازم برای ورزش‌های صبحگاهی، مسیر پیاده‌روی، فضاهای لازم برای نصب وسایل بازی کودکان و ست‌های ورزشی در نظر گرفته شده است.

شهردار منطقه ۲ زنجان خاطر نشان کرد : بی‌شک این پارک در پر کردن اوقات فراغت شهروندان نقش بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/73005/ق۲۰