شناسهٔ خبر: 32755850 - سرویس استانی
منبع: صدا و سیما | لینک خبر

چهارمحال و بختیاری؛

لزوم تسریع در توزیع حواله های شکر در استان

خبرگزاری صداوسیما

معاون استاندار گفت: جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری حواله های جذب شکر را سریعتر توزیع کند.

صاحب‌خبر -

لزوم تسریع در توزیع حواله های شکر در چهارمحال و بختیاریبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با گلایه از سازمان جهاد کشاورزی استان در خصوص تأخیر در توزیع حواله ها، گفت: این سازمان در چند روز آینده فرصت دارد تا حواله های جذب شکر را بین بخش های مختلف توزیع کند.

الله کرم نصیری  در نشست بررسی وضعیت شکر استان، گفت: در حالی که دولت تمام تلاش خود را برای تهیه اقلام مصرفی مردم به کار گرفته و مشکل تأمین شکر برطرف شده است، اما ناهماهنگی های موجود سبب شده تا این مهم در استان به خوبی شکل نگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: هم اینک کمبود شکر در شهرستان های شهرکرد و بروجن مشکلات بسیاری را به ویژه برای اصناف و واحدهای صنعتی ایجاد کرده که می طلبد با توزیع حواله ها و جذب شکر در بازار، این مشکل هرچه سریعتر برطرف شود.

نصیری گفت: یک هزار و 174 تن شکر به چهارمحال و بختیاری تخصیص یافته که از این میزان 237 تن متعلق به خانوارها، 237 تن برای زنبورداران و 700 تن هم برای اصناف درنظر گرفته شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ابراز امیدواری کرد با جذب این میزان شکر، مشکلات موجود برطرف شود و چنانچه باز هم به شکر بیشتری نیاز بود، اعلام نیاز تا دستور تخصیص آن به استان داده شود.

نصیری خاطرنشان کرد: شکر توزیعی در بازار چهارمحال و بختیاری باید به نرخ سه هزار و 400 تومان به فروش برسد و چنانچه با قیمتی بیشتر از این نرخ به فروش برسد تخلف است و بازرسان تعزیرات حکومتی باید در این خصوص نظارت بیشتری نمایند.