شناسهٔ خبر: 32240040 - سرویس فرهنگی
منبع: دانشجو | لینک خبر

یک بام و دو هواِی فیلم پرحاشیه سینما؛

تهیه‌کننده «رحمان ۱۴۰۰» ادعای سازمان سینمایی را تکذیب کرد!

علی سرتیپی به دانشجو گفت: نسخه فعلی فیلم دقیقا همان نسخه مجوز گرفته از سازمان سینمایی است؛ ما هم طبق پروانه نمایشی که داریم همان نسخه را به اکران درآورده ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «رحمان ۱۴۰۰» ساخته منچهر هادی، پرفروش‌ترین فیلم این روز‌های سینما که رقم ۲۱ میلیارد تومان در گیشه را نیز رد کرده، همچنان محل اعتراض بسیاری بر سر محتوای آن ازجمله شوخی‌های جنسی، الفاظ و محتوای غیراخلاقی قرار دارد.
این فیلم که به عمد از سوی سازندگان آن در جشنواره فجر نیز به اکران درنیامد، هم اکنون و در قالب اکران نوروزی در اکثر سالن‌های سینمایی روی پرده رفته، اما با این وجود به دلایل حاشیه‌های ایجاد شده بر سر محتوای آن، واکنش‌هایی را در پی داشته که جدیدترین آن نیز اعلام تفاوت بر سر نسخه مجوز گرفته و اکران شده آن، از سوی مدیرکل سینمای حرفه‌ای سازمان سینمایی است.
این درحالی است که علی سرتیپی، تهیه کننده «رحمان ۱۴۰۰» درخصوص این ادعای مطرح شده، به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو گفت: نسخه فعلی فیلم دقیقا همان نسخه مجوز گرفته از سازمان سینمایی است؛ ما هم طبق پروانه نمایشی که داریم همان نسخه را به اکران درآورده ایم.
وی افزود: اصلا مگر میشود چنین کاری کرد؟ هیچگونه تفاوتی در نسخه مجوز گرفته فیلم و اکران شده آن ابدا وجود ندارد. اگر سازمان سینمایی واقعا چنین ادعایی کرده که ما نسخه دیگری را روی پرده فرستاده ایم، من آن را رد میکنم و نمیپذیرم.
این تناقض مطرح شده در اظهارات درحالی است که طی چند روز گذشته انتقادات کارشناسان، اهالی رسانه مخاطبان از محتوای غیراخلاقی فیلن «رحمان ۱۴۰۰» به اوج خود رسیده است.