شناسهٔ خبر: 32067041 - سرویس استانی
منبع: آفتاب | لینک خبر

بیانیه ستاد بازسازی عتبات عالیات جهت کمک‌رسانی به سیل‌زدگان

ستاد بازسازی عتبات عالیات با فوریت نسبت به اعزام مواکب برای امداد و خدمات رسانی به مردم غیور و سیل زده استان‌های لرستان و خوزستان و سایر نقاط آسیب دیده از سیل های اخیر اقدام خواهد نمود.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :
عتبات عالیات کشور جهت کمک‌رسانی به سیل زدگان کشور بیانیه ای صادر کرد.


متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی  پیام سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده محترم نیروی قدس سپاه و هماهنگی های بعمل آمده با  ستاد مدیریت بحران کشور وعنایت به اعتماد مردمی و توانمندی های موکب‌های اربعین حسینی سراسر کشور، به آگاهی ملت شریف و فهیم ایران اسلامی می رساند: ستاد بازسازی عتبات عالیات با فوریت نسبت به اعزام مواکب برای امداد و  خدمات رسانی به مردم غیور و سیل زده  استان‌های لرستان و خوزستان و سایر نقاط آسیب دیده از سیل های  اخیر اقدام خواهد نمود.

بدین منظور از کلیه موکب‌داران کشور دعوت بعمل می‌آید با هماهنگی و در قالب موکب‌های اربعین حسینی به ارائه خدمات میدانی به مناطق سیل زده و یا در معرض سیل های احتمالی آینده اقدام نمایند. 

ازعموم مردم شریف ایران نیز تقاضا می‌شود کمک‌های نقدی خود به سیل زدگان عزیز  را از طریق سامانه *233#  (بخش اربعین) واریز و کمک‌های غیر نقدی خود را به ستادهای بازسازی عتبات عالیات سراسر کشور تحویل نمایند.

جهت اطلاعات بیشتر به سایت ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور به نشانیwww.atabat.org  مراجعه نمایید.

برنا