شناسهٔ خبر: 28583094 - سرویس سیاسی
منبع: جماران | لینک خبر

پرسنل نیروی انتظامی حماسه آفرینان امنیت جامعه هستند

به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی روز یکشنبه در دیدار با کارکنان نیروی انتظامی درمحل بیت امام جمعه خرم آباد بیان کرد: زمانی که مردم پیشگیری نیروی

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی روز یکشنبه در دیدار با کارکنان نیروی انتظامی درمحل بیت امام جمعه خرم آباد بیان کرد: زمانی که مردم پیشگیری نیروی انتظامی از وقوع جرم را مشاهده می کنند احساس امنیت می کنند.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی امتیازات و ویژگی هایی دارد که همیشه باید یادآور آنها باشیم افزود: نیروی انتظامی در عرصه های گوناگون اجتماعی قدرت نقش آفرینی دارد.
آیت الله میرعمادی اظهار داشت: در ماجرای دی ماه سال گذشته کار نیروی انتظامی قابل تحسین و تقدیر بود و در مقابل آشوبگران کم نیاورد.
وی اضافه کرد: داشتن عزم راسخ و ایمان قوی برای برقراری نظم و امنیت در نیروی انتظامی وجود دارد.
نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: مجاهدت و جانفشانی نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت یکی از شاخصه های مهم نیروی انتظامی است.
وی اظهار داشت: نیروی انتظامی بیش از پنج هزار شهید برای برقراری نظم و امنیت تقدیم کرده که این نشانه جانفشانی ، ایثار و فداکاری مستمر در این مجموعه است.
امام جمعه خرم آباد ادامه داد: پرسنل نیروی انتظامی نگهبانان بیدار و با بصیرت هستند و دشمن و قانون شکنان را می شناسند.
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: تمام فعالیت های نیروی انتظامی در راستای تحقق عدالت و امنیت است.
وی افزود: نیروی انتظامی از یک سرمایه ارزشمندی به نام اعتماد عمومی و حمایت مردم برخوردار است و ارتباط صمیمی با مردم دارد.
وی با بیان اینکه نگاه مردم به نیروی انتظامی مثبت است، ادامه داد: این سرمایه عظیمی است.
آیت الله میرعمادی گفت: امروز در شرایط تاریخی خاصی و به تعبیر مقام معظم رهبری در یک پیچ تاریخی قرار داریم و دشمن در کمین ماست.
وی افزود: امروز دشمنان به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی و نارضایتی عمومی هستند و این تحریم های اقتصادی و جنگ روانی را ادامه می دهد.
وی اظهار داشت: دشمن در میدان اجتماعی،سیاسی و نظامی شکست خورده است و تنها چیزی که به ذهن او رسیده است عرصه اقتصادی می باشد که مردم را تحت فشار قرار دهد و نارضایتی عمومی ایجاد کند.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با توطئه اقتصادی دشمن است و عوامل امیدآفرین را باید تقویت و عوامل مایوس کننده را مقابله کرد.
وی اظهار داشت: نیروی انتظامی باید با اخلالگران و عوامل یاس و ناامیدی برخورد کند و خدمت خالصانه به مردم امید مردم را افزایش می دهد.
امام جمعه خرم آباد همچنین گفت: وحدت و انسجام عمومی امید آفرینی در دل مردم ایجاد می کند.
/6060/7274
انتهای پیام