شناسهٔ خبر: 27590563 - سرویس سیاسی
منبع: وزارت جهاد کشاورزی | لینک خبر

پیام رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم به مناسبت عید نوروز

صاحب‌خبر -

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

کم کم صدای پای شکوهمندترین جلوه حیات و زندگی طبیعت و نماد جلوه گاه الهی به گوش می رسد. بهار می آید تا با نمایش دگرگونی در عالم هستی و یادآوری رستاخیز، به زندگی طراوت دوباره بخشد و به آدمی بیاموزد که پس از هر نشیبی، فرازی است برای آنان که در صبوری و پشتکار ثابت قدم مانده و در برابر اتفاقات و حوادث استقامت نموده اند.

همکاران محترم، خانواده معظم و بزرگ بخش کشاورزی استان قم، در حالی به استقبال سال جدید می رویم که جاده پر پیچ و خم روزهای سال 96 را همراه با روزهای لذت بخش و بعضا ناگوار آن طی نموده ایم. یادمان نمی رود در سالی که گذشت چه اتفاق های خوب و چه بحران هایی را پشت سر گذاشته و چه درس هایی آموختیم.

خداوند سبحان را شاکریم که با الطاف بی پایان خود ما را کمک کرد تا در راستای اجرایی نمودن فرامین مقام معظم رهبری و سیاست های دولت خدمتگزار در سالی که مزین بود به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» در زمینه بهینه سازی مصرف آب در استانی که با چالش آب مواجه است، قدم های بزرگی برداریم، تا بارقه های امید، نوید بخش حرکت چرخ های عظیم تولید در بخش کشاورزی گردد و اینگونه توانمندی در رشد و توسعه روز افزون بخش کشاورزی را به نظاره بنشینیم و به رغم مشکلاتی که همواره با وجود حوادث غیرمترقبه در پیش روی تولیدات کشاورزی قرار دارد با همت شبانه روزی شما همکاران و بهره برداران محترم بخش کشاورزی که با الگو قرار دادن فرمایشات حضرت امام علی (ع) که می فرمایند «توکل، تفکر، تلاش» توانستیم به رغم کاهش سطح زیر کشت، با افزایش تولیدات بخش کشاورزی در استان قم مواجه باشیم.

بی شک این دستاوردهای بزرگ مدیون تلاش و کوشش خستگی ناپذیر تمامی عزیزان، مدیران، محققین و کارشناسان بخش کشاورزی در جایگاه ها و مسئولیت های مختلف می باشد.

اکنون با بررسی کارنامه عملکردمان در سال 96، با آمادگی و پذیرش اصل تغییر به یمن برکت تلاش های بی وقفه و همت والای شما همکاران محترم و همه اعضای خانواده بزرگ بخش کشاورزی با توکل بر خدا و با زمزمه دعای تحویل سال می رویم تا با بهره گیری از مزیت ها و قابلیت های موجود، در عرصه استانی و ملی، اهداف راهبردی خود را محقق ساخته و جایگاهی بهتر از سال گذشته را برای بخش کشاورزی کشور و استان قم ترسیم نماییم.

اینجانب از صمیم قلب سال جدید و عید نوروز باستانی و تقارن آن با ماه مبارک رجب را به محضر همه شما عزیزان و خانواده عظیم بخش کشاورزی تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال سالی سرشار از شادمانی، سلامتی و موفقیت را برایتان مسئلت دارم.

محمدر ضا طلایی- رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قم