شناسهٔ خبر: 27504633 - سرویس استانی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای طرح قربانگاه ابراهیمی – سفره‌های مهربانی در مازندران

طرح قربانگاه ابراهیمی – سفره‌های مهربانی روز عید قربان در مازندران اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

سعادت معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: طرح قربانگاه ابراهیمی – سفره‌های مهربانی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی( ره) و اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح در امامزاده عباس ساری و با مجوز دامپزشکی و کارشناسان دام استان انجام می‌گیرد، افزود: خیران، سازمان‌های مردم نهاد و موسسه‌های خیریه قربانی خود را به این مکان آورده و ذبح می کنند و در همانجا بسته بندی و با اکیپ‌های کمیته امداد میان خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

سعادت گفت: در این طرح اداره کل کمیته امداد استان به ازای هر یک قربانی ، یک گوسفند قربانی می‌کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران افزود: همه سازمان‌های مردم نهاد خیریه، بهزیستی، کمیته امداد در این طرح می‌توانند مشارکت کنند.

وی از اجرای طرح اهدای کارت مهربانی در قصابی‌های استان اشاره کرد و گفت: در مرحله نخست ۲۵۰ قصابی در این طرح شرکت کردند و تا کنون ۱۰ هزار کارت حمایت و محبت در قصابی‌های استان توزیع شد.

سعادت با بیان اینکه قصابی مهربانی فرصتی را برای مردم پیش آورد که هر کس بتواند با اندک دارایی بخشندگی کند، گفت: در این طرح هر مشتری می‌تواند در ازای پرداخت مبلغی یک کارت مهربانی دریافت کرده و آن را روی تابلوی جلوی قصاب نصب کنند تا نیازمندان هنگام مراجعه به جای پرداخت پول کارت را به قصاب بدهند و گوشت رایگان بگیرند.

وی گفت: این طرح با هدف افزایش مسئولیت اجتماعی قصابان، مشارکت مردم در کار‌های خداپسندانه انجام می‌شود.

انتهای پیام/ر

اجرای قربانگاه ابراهیمی در مازندران