شناسهٔ خبر: 2463218 - سرویس سیاسی
منبع: دانشجو | لینک خبر

۱۳ و ۱۴ ‌آذر؛

شورای عمومی و کمیسیون‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل برگزار می‌شود

شورای عمومی و کمیسیون‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل فردا و پس‌فردا برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه "خبرگزاری دانشجو"، به نقل از روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور فردا و پس‌فردا شورای عمومی و کمیسیون های سیاسی، فرهنگی و آموزش این اتحادیه برگزار خواهد شد.

 

بر اساس برنامه ریزی انجام شده در روز اول شورای عمومی حجت الاسلام و المسلمین سرلک از اخلاق تشکیلاتی می گوید.  پرویز امینی به تحلیل سیاسی می پردازد و عبدالملکی وضعیت اقتصادی کشور را مورد بررسی قرار می‌دهد.

 

در این روز پروژه تحقیق و تفحص دانشجوی پولی که توسط اعضای انجمن‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز انجام شده است به شورای عمومی ارائه می شود تا حرکت کشوری این موضوع از سر گرفته شود.

 

براساس این گزارش، در روز اول این نشست شورای عمومی به بررسی اردوی جهاد اکبر که قرار است 17 تا 24 بهمن در مشهد مقدس برگزار شود، می‌پردازند.

 

 در روز دوم این نشست نیز کمیسیون سیاسی اتحادیه میزبان کارشناسان هسته ای است، کمیسیون فرهنگی میزبان صرامی متخصص فضای مجازی و معاون مرکز رسانه های دیجیتال و کمیسیون آموزش نیز میزبان رفیعی آتانی دبیر کنگره علوم انسانی اسلامی به بررسی تحول علوم انسانی می‌پردازد.