شناسهٔ خبر: 23574586 - سرویس اجتماعی
منبع: شبستان | لینک خبر

اطفا حریق در پاساژ فردوسی/ ۲۰ نفر از حادثه نجات یافتند

خبرگزاری شبستان: سخنگوی آتش نشانی با اشاره به اطفا حریق گسترده در پاساژ فردوسی، گفت: با حضور به موقع آتش نشانان، ۲۰ کارگر پاساژ فردوسی نجات یافتند.

صاحب‌خبر -

جلال ملکی، سخنگوی آتش نشانی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی شبستان خبر داد: ساعت ۸:۰۹ صبح امروز دوشنبه ( ۲۵ دی) یک مورد آتش سوزی در پاساژ فردوسی واقع در کوچه برلن به نیروهای آتش نشانی اطلاع داده شد.

 

وی با اشاره به اعزام نیروهای ۴ ایستگاه سازمان آتش نشانی برای امدادرسانی به محل حادثه، خاطرنشان کرد: پاساژ فردوسی که دارای سه طبقه و یک طبقه زیرزمین است و حریق از یک انبار ۵۰ متری آغاز شده است.

 

ملکی با بیان اینکه این پاساژ دارای بیش از ۲۵۰ باب مغازه بود، تصریح کرد:  آتش نشان‌ها پس از اعزام به محل حادثه به سرعت برای خاموش کردن حریق اقدام کردند.

 

سخنگوی آتش نشانی با اشاره به نجات ۲۰ نفر از کارگران حاضر در مغازه های طبقات پاساژ، گفت:  اکثر کارگران، زمان حادثه در مغازه‌های خود خواب بودند و آتش نشان‌ها با حضور در طبقات مختلف، آن‌ها را از وقوع حادثه مطلع کردند.

 

ملکی با بیان اینکه به حضور به موقع آتش نشان ها و اقدامات انجام شده مانع از سرایت آتش به مغازه های اطراف شد، تاکید کرد: حادثه امروز مصدومی نداشت.