شناسهٔ خبر: 23011122 - سرویس استانی
منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نفت و پارس جنوبی، اصلی‌ترین رقبای سرزمین موج‌ های آبی

رییس هیئت شنای خراسان رضوی معتقد است نفت تهران و پارس جنوبی بوشهر اصلی‌ترین رقبای سرزمین موج‌های آبی در مسابقات قهرمانی کشور هستند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس هیات شنای خراسان رضوی در نشست خبری باشگاه موج‌ های نفت و پارس جنوبی، اصلی‌ترین رقبای سرزمین موج‌های آبیآبی مشهد پیش از آغاز پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی شنای کشور، جام خلیج فارس گفت: امسال چهارمين سال حضور اين تيم ليگ شنا كشور است و ما چهار سال پياپي قهرمان اين مسابقات شده ایم.

مجيد مشتاق افزود: امسال شاهد پانزدهمین دوره ليگ برتر شنا كشور هستيم و خراسان رضوی با 2 تيم سرزمين موجهاي آبي و تيم شهيد شوشتري نيشابور در اين مسابقات حضور دارد.

او اظهار داشت:در مجموع 40 ورزشكار از استان در قالب اين دو تيم در ليگ برتر شنا حضور دارند و مسابقات  از 23 و 24 آذر ماه در مجموعه ورزشي آزادي تهران آغاز به كار مي كند.

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی موج‌های آبی مشهد هم در نشست خبری گفت: 7 سال است با هیات شنا در حال همکاری هستیم و خوشبختانه در این سال‌ ها با وفاقی که وجود داشته به موفقیت‌ های خوبی دست یافته‌ ایم، نباید فراموش کنیم که برای رقابت‌ های این فصل تیم‌ ها به شدت به یکدیگر نزدیک شده‌ اند و شاهد رقابت تنگاتنگی خواهیم‌ بود.

علیزاده با گلایه شدید از نهادهای دولتی تصریح کرد: متاسفانه برخی نهادهای اداری با  مطالبه وجوهی به عناوین مختلف موجب ایجاد اختلال در روند حرکت موج های آبی شدند که امیدواریم با مداخله مسئولان استان این مشکلات برطرف شود تا بتوانیم به روند تیم داری در لیگ شنای کشور ادامه دهیم.