شناسهٔ خبر: 21371003 - سرویس استانی
منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس اداره اموزش و پرورش مه ولات:

هدایا جشن عاطفه ها بین 500 دانش آموزان نیازمند توزیع می شود

رئیس اداره اموزش و پرورش مه ولات گفت: هدایای جمع آوری شده در اسرع وقت بین دانش آموزان تحت پوشش و نیازمند که بیش از 500 نفر می باشند توزیع خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیمای مه ولات،جشن عاطفه ها امسال با شعار مهر،انتظار و همدلی در تاریخ 23 شهریور ماه در پایگاه ثابت چهار راه مسجد جامع با حضور امام جمعه،معاونت فرمانداری،مسولین ادارات و مردم فهیم شهرستان مه ولات برگزار شد.

امام جمعه شهرستان مه ولات گفت:هرساله در جمهوری اسلامی ایران مراسمی تحت عنوان جشن عاطفه ها برگزار می شود که طی این مراسم هدایایی جهت دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت جمع آوری و در اختیار این عزیزان که در بین آنها دانش آموزان تیزهوش و علاقه مند به تحصیل است قرار می دهند که شکوفایی استعداد این عزیزان قطعا وظیفه جامعه اسلامی می باشد.

محمد علی میری اظهار کرد:از اهالی شهرستان مه ولات تقاضا داریم در این راستا به یاری وشکوفایی استعداد این دانش آموزان بشتابند و همچنین می توانند کمک های خود را به این دانش آموزان از طریق اداره آموزش و پرورش و کمیته امداد حضرت امام خمینی شهرستان مه ولات  بدون واسطه هزینه مورد نیازشان را در اختیارشان قرار دهند.

معاونت فرمانداری شهرستان مه ولات ضمن تشکر از پرسنل کمیته امداد حضرت امام و آموزش و پرورش شهرستان در خصوص برگزاری این جشن گفت:در آستانه بازگشایی مدارس و سال تحصیلی امیدواریم با کمک های همه خیرین  به نیازمندان شاهد این باشیم در سال تحصیلی جدید همه دانش آموزان نوجوانان و جوانان نیازمند در تامین حداقل های موارد تحصیلی خودشان و با فراق بال در طول سال ادامه تحصیل بدهند که این وظیفه دینی ،اسلامی و اخلاقی هر فرد نسبت به هم نوع خودش می باشد.

 وی با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها جشن برانگیخته شدن عاطفه‌ها و دوست داشتن‌ها است،‌ تصریح کرد:‌ باید مراقب باشیم این عشق، کمک به همنوع و نیازمندان در وجودمان ضعیف نشود و کمک به همنوع در همه آموزه های دینی در سخنان بزرگان ما  بارها تاکید شده که باید دست افراد نیازمند را بگیریم.

مهدی عاشوری فر خاطرنشان کرد: در جشن عاطفه‌ها اندازه کمک مهم نیست، بلکه کمک هر اندازه خالصانه‌تر باشد، به خدا نزدیک‌تر است، بنابراین خیری که  با اخلاص به دیگران کمک می‌کند، بسیار ارزشمند است.

رئیس اداره اموزش و پرورش مه ولات گفت: همه ساله در هفته پایانی شهریورماه و روز های آغازین سال تحصیلی جشن عاطفه ها همزمان در سراسر کشور در مه ولات برگزار می شود و کمک هایی که توسط خیرین جمع آوری می شود به دانش آموزان مستمند اهدا می گردد.

محمد مهدی جعفری مقدم افزود:در همین راستا توسط همکاران محترم فرهنگی تعداد 500 بسته لوازم تحریر متناسب با مقطع تحصیلی دانش آموزان نیازمند تهیه شده که توسط مدیران مدارس تحویل آنها خواهد شد.

جعفری مقدم یادآور شد: جشن عاطفه ها فردا در مصلی نماز جمعه  و 17 مهر ماه در تمامی مدارس سطح شهرستان برگزار خواهد شد.   

حسن جاوید قائم مقام کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) از حضور تمام مسولین و مردم شرکت کننده در جشن تقدیر و تشکرکرد و اعلام نمود:هدایای جمع آوری شده در اسرع وقت بین دانش آموزان تحت پوشش و نیازمند که بیش از 500 نفر می باشند توزیع خواهد شد.

انتهای خبر/