شناسهٔ خبر: 21304791 - سرویس استانی
منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری جشن عاطفه‌ها 23 و 24 شهریور در استان بوشهر

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: جشن عاطفه‌ها با شعار "مهر در انتظار همدلی " 23 و 24 شهریور در 249 پایگاه ثابت و سیار در سراسر استان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

برگزاری جشن عاطفه‌ها 23 و 24 شهریور در استان بوشهربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، احمد لطفی در نشست هماهنگی برگزاری جشن عاطفه‌ها بیان کرد: 8 هزار و 500 دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد در استان بوشهر، نیازمند کمک خیران و مردم نیکوکار هستند.

وی با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها امسال نیز به مانند سال‌های گذشته در دو مرحله برگزار می‌شود تصریح کرد: مرحله اول این جشن با شعار "مهر در انتظار همدلی " در آستانه‌ بازگشایی مدارس ۲۳ و ۲۴ شهریورماه در ۲۴۹ پایگاه ثابت و سیار در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر ادامه داد: این کمک‌ها از طریق دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، بسیج و مصلی‌های نماز جمعه، جمع‌آوری و پیش از آغاز سال تحصیلی در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: مرحله دوم این طرح، پس از بازگشایی مدارس در روز 19 مهرماه در سطح مدارس استان و با مشارکت فعال دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

لطفی با دعوت از اقشار مختلف مردم و دستگاه‌های اجرایی برای حضور گسترده در جشن عاطفه‌ها تصریح کرد: مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی و غیره نقدی خود را در قالب بسته‌های فرهنگی - آموزشی مانند کیف، کفش، لوازم تحریر و لباس مدرسه به دانش‌آموزان نیازمند هدیه کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: مردم همچنین می‌توانند کمک‌های خود را از طریق آسان پرداخت کمیته امداد به شماره #3*5*077*8877* و وارد کردن مبلغ مورد نظر یا از طریق شماره حساب 0105753982009 نزد بانک ملی پرداخت کنند.