شناسهٔ خبر: 19339287 - سرویس استانی
منبع: ایلنا | لینک خبر

استاندار بوشهر خبر داد:

نمایندگی ادارات در عسلویه مستقر می‌شود

بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه با تامین تجهیزات و کادر درمانی بزودی راه‌اندازی و در اختیار مردم عسلویه قرار می‌گیرد

صاحب‌خبر -

استاندار بوشهر گفت: با پیگیرهای بعمل آمده بزودی نمایندگی ادارات مختلف در شهرستان عسلویه مستقر می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، مصطفی سالاری در دیدار با مردم و مسئولان شهرستان عسلویه از راه‌اندازی بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه خبرداد و با بیان اینکه با افتتاح این مرکز درمانی یکی ازآرزوهای دیرینه مردم محقق می‌شود گفت: بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه با تامین تجهیزات و کادر درمانی بزودی راه‌اندازی و در اختیار مردم عسلویه قرار می‌گیرد.
استاندار بوشهر از وحدت مردم عسلویه قدردانی کرد و گفت: وحدت تشیع و تسنن در شهرستان عسلویه در کشور بی‌نظیر است و نماد عینی و عملی اتحاد مسلمانان است.
سالاری بر توجه به طرح‌های کاهش آثار عوارض صنایع گاز گفت: اجرای طرح‌های عظیم صنعتی عوارض و آسیب‌های اجتماعی و زیست محیطی به همراه دارد که برای حل این مشکلات وزیر نفت دستورات لازم را صادر کرده است.
وی از استقرار ادارات مختلف دستگاههای اجرایی خبرداد و با بیان اینکه نمایندگی ادارات مختلف درکوتاه‌ترین زمان ممکن مستقر می‌شود گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده آب شرب نخل تقی که از مشکلات اساسی این شهر است بزودی رفع مشکل می‌شود بطوریکه پیمانکار این طرح انتخاب شده است.
استاندار بوشهر وضعیت اشتغال در عسلویه را برشمرد و افزود: عسلویه میزبان صنایع گاز و پتروشیمی است نباید در این شهرستان مشکل بیکاری باشد.