شناسهٔ خبر: 14946999 - سرویس استانی
منبع: راه دانا | لینک خبر

توسط مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات؛

سامانه تکریم ارباب رجوع در دانشگاه کوثر بجنورد راه‌اندازی شد

در راستای احترام به حقوق مراجعه کنندگان به بخش‌ها و واحدهای مختلف دانشگاه کوثر بجنورد، سامانه تکریم ارباب رجوع توسط مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات راه‌اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازپایگاه خبری «دانشجویان بیدار» مهندس "سعید امیریان" سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه کوثر بجنورد ضمن بیان حدیثی از رسول اکرم (ص) با مضمون «هرکس برادر مسلمان خود را با کلمه‌ای لطف‌آمیز تکریم کند و غم را بزداید همواره در سایه جاودان لطف الهی است»، در این رابطه گفت: مقارن با دهه کرامت و به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) سامانه تکریم ارباب رجوع در راستای احترام به حقوق مراجعه کنندگان در بخش‌ها و واحدهای مختلف دانشگاه کوثر بجنورد توسط مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات راه‌اندازی شد که در آن فرم نظرسنجی (شکایت، تقدیر، انتقاد، درخواست و ...) از بخش‌های مختلف دانشگاه کوثر بجنورد به تفکیک ارائه شده است که مراجعین محترم می‌توانند فرم مربوطه را جهت پیگیری‌های بعدی تکمیل نمایند.

وی خاطر نشان کرد: نظرات، پیشنهادات و انتقادات مراجعین عزیز، با توجه به بخش یا واحد انتخابی به صورت مستقیم به ریاست آن بخش ارسال شده و پیگیری می‌شود و در صورت نیاز نتیجه به اطلاع ایشان خواهد رسید.

لازم به ذکر است آموزش استفاده از این سامانه در وبسایت مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه کوثر به آدرسict.kub.ac.ir  در منوی «آموزش» و زیرمنوی «سامانه دانشگاهی سادا» قرار داده شده است.

انتهای خبر/رض