شناسهٔ خبر: 14843810 - سرویس استانی
منبع: فارس | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

نوسازی و احداث بیش از 5 هزار واحد روستایی توسط کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از نوسازی و احداث 5 هزار و 450 واحد مسکن روستایی مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی خبر داد و گفت: این کار ظرف دو سال آینده انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فرید محبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از احداث و نوسازی 6 هزار و 450 واحد مسکن مددجویان توسط کمیته امداد خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد یک هزار واحد مسکونی در شهرها و 5 هزار و 450 واحد دیگر در روستاها است که ظرف دو سال آینده نوسازی و احداث می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد استان دانست و گفت: 8 مجتمع تولیدی و خدماتی به منظور ایجاد اشتغال مددجویان درحال احداث است که پس از تکمیل به صورت 100 درصدی در اختیار مددجویان این نهاد حمایتی قرار داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 13.5 درصد جمعیت 700 هزار نفری کهگلویه و بویراحمد تحت پوشش کمیته امداد هستند، افزود: 34 هزار و 594 خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان هستند.

محبی با اشاره به اینکه جمعیت تحت پوشش کمیته امداد 89 هزار و 584 نفر هستند، خاطرنشان کرد: با 10 موسسه خیریه در کشور قرارداد داریم که این موسسات سال گذشته مبلغ 19 میلیارد تومان در زمینه‌های احداث و تعمیر مسکن، تأمین جهیزیه نوعروسان، هزینه‌های درمانی بیماران و کمک‌های هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان به ما کمک کردند.

انتهای پیام/82024/ت20