شناسهٔ خبر: 11390016 - سرویس سیاسی
منبع: ایلنا | لینک خبر

اطلاعیه شماره ۸۲ ستاد انتخابات؛

انتخابات در خرم‌آباد به‌دور دوم کشیده شد/ نمایندگان چابهار و جهرم مشخص شدند

نتایج انتخابات در پنج حوزه انتخابیه دیگر مشخص شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا مستقر در وزارت کشور، نتایج انتخابات در حوزه‌های خرم‌آباد، فیروزآباد، مینودشت، جهرم و چابهار به شرح زیر است:

در حوزه انتخابیه خرم آباد و دورد از مجموع ۲۵۱ هزار ۲۱۷ رای آرای صحیح مأخوذه محمد بیرانوندی با کسب ۵۲ هزار ۵۴۱ رای و آقای محمدرضا ملکشاهی راد با کسب ۳۲۱۲۷ رای و خانم اعظم محمدی نیا با کسب ۳۱ هزار و ۷۲۳ رای و آقای مرتضی محمودوند با کسب ۳۰ هزار و ۴۴۴ رای به مرحله دوم راه یافتند..

همچنین در حوزه انتخابیه فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین نیز از مجموع ۱۴۱ هزار ۸۷۴ آرای صحیح مآخوذه کوروش کرم‌پور حقیقی با کسب ۴۸ هزار و ۹۷۳ رای به مجلس دهم راه یافت.

در حوزه انتخابیه مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیش از مجموع ۱۶۶ هزار ۳۰۵ رای آرای صحیح مأخوذه شهرام کوسه غراوی با کسب ۴۱ هزار ۲۷۴ رای و سیدنجیب حسینی با کسب ۳۸هزار و ۷۳۶ رای به مرحله دوم راه یافتند

همچنین در حوزه انتخابیه جهرم نیز از مجموع ۱۰۷ هزار ۳۴۳ آرای صحیح مآخوذه محمدرضا رضایی کوچی با کسب ۵۳ هزار و ۸۸۲ رای به مجلس راه یافت.

همچنین در حوزه انتخابیه چابهار، نیک شهر، کنارک و قصر قند نیز از مجموع ۲۰۱ هزار ۹۴۸ آرای صحیح مآخوذه عبدالغفور ایران‌نژاد با کسب ۸۲ هزار و ۴۷۳ رای به مجلس راه یافت.