شناسهٔ خبر: 11350613 - سرویس سیاسی
منبع: ایرنا | لینک خبر

حماسه حضور و همدلی/

رییس حوزه انتخابیه: شمارش آرای 251 شعبه مراغه و عجب شیر آغاز شد

مراغه - ایرنا - رییس حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر گفت: کار شمارش آرای مردم این حوزه انتخابیه در251 شعبه اخذ رای آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

ظفر محمدی، جمعه شب درگفت و گو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از حضور پرشور مردم برای شرکت در این دوره از انتخابات و دست اندرکاران برگزاری انتخابات، افزود: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور حداکثری مردم شهرستان های مراغه و عجب شیر برگزار شد.
وی اظهارکرد: با اتمام زمان برگزاری انتخابات، درهای شعب اخذ رای در این شهرستان ها بسته شد و از کسانی که داخل شعبه حضور داشتند، رای گیری بعمل آمد.
رییس حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر با اشاره به اینکه در برگزاری انتخابات هفت اسفند سال 94، حدود شش هزار نفر از اعضای هیات های اجرایی و بازرسی فعالیت داشتند، یادآورد شد: در روند برگزاری انتخابات دراین حوزه مشکل خاص امنیتی در شعبه های اخذ رای روی نداد و این حماسه سیاسی و اجتماعی در آرامش کامل و بدون تخلف خاصی انجام شد.
محمدی ادامه داد: دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در251 شعبه اخذ رای در حوزه مراغه، عجبشیر، سراجو و قلعه چای برگزار شد که ازاین تعداد 177 شعبه مربوط به شهرستان مراغه و74 شعبه مربوط به شهرستان عجبشیر است.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان، هفتم اسفند امسال برگزار شد و 20 نامزد برای راهیابی به صندلی سبز بهارستان دراین حوزه با هم رقابت کردند.
شهرستان های مراغه و عجبشیر با بیش از 340 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان شرقی واقع و به عنوان یک حوزه انتخابی دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.
3034/8023/ 1495