شناسهٔ خبر: 11348978 - سرویس سیاسی
منبع: ایرنا | لینک خبر

فعالیت شعب اخذ رای تا آخرین شرکت کننده در البرز ادامه دارد

کرج – ایرنا- رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: تا خارج شدن آخرین نفر از متقاضیان دادن رای در شعب این استان فعالیت مجریان انتخاباتی ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

حجت الله ملاصالحی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: مهلت قانونی اخذ رای که تا ساعت 22 تمدید شده و از این پس تا خارج شدن آخرین نفر متقاضی ارایه رای در شعب البرز ادامه می یابد.
وی ادامه داد: این تصمیم با توجه به وجود برخی از متقاضیان ارائه رای در شعب اخذ رای در شش شهرستان استان البرز اتخاذ شده است .
مجموع شعب اخذ رأی استان یکهزارو 137 شعبه اخذ رای تعیین شده که از این تعداد 852 شعبه مجموع شعب اخذ رأی ثابت و سیار حوزه انتخابیه شهرستان کرج، اشتهارد و آسارا و 285 شعبه اخذ رأی سیار و ثابت حوزه انتخابیه شهرستان ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد است.
تعداد واجدین شرایط رای دادن برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور یک میلیون و 480 هزار و 131 نفر است.
دو هزار و 500 نفر از نیروهای امنیتی و انتظامی برای برقراری امنیت انتخابات در استان البرز تلاش می کنند و یک هزار و 300 ناظر و نماینده نیز از وزارت کشور، فرایند نظارت بر صحت انتخابات را عهده دار هستند.
8029/1535