شناسهٔ خبر: 11342770 - سرویس استانی
منبع: فارس | لینک خبر

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی خبر داد

روایت انتخابات تبریز از زاویه دید 200 خبرنگار و عکاس

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی گفت: حماسه هفتم اسفند شهر تبریز توسط 200 خبرنگار، عکاس، تصویربردار و فعال رسانه‌ای برای ماندگاری در تاریخ ثبت و ضبط می‌شود.

صاحب‌خبر -

جواد آهنگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: با همکاری گسترده اصحاب رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها، عکاسان خبری و صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان‌شرقی، بیش از 200 نفر از عوامل رسانه‌ای اطلاع رسانی لحظه به لحظه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در مرکز استان آذربایجان‌شرقی انجام می‌گیرد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان آذربایجان‌شرقی ضمن قدردانی از استقبال گسترده و مشارکت اثر بخش اصحاب رسانه در شهر تبریز برای پوشش انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: با این مشارکت رسانه‌ای، بی‌شک شاهد ثبت جلوه‌های بی‌بدیلی از انتخابات خواهیم بود.

به گفته جواد آهنگری همکاری صدا و سیمای مرکز استان با حضور اکیپ‌های خبری، تولیدی و مستندساز به شکل بسیار خوبی در جریان است و شاهد حضور این گروه‌ها در شعبات مختلف سطح شهر تبریز و ارسال گزارش‌های مختلف خبری از سطح شهر تبریز هستیم.

وی افزود: علاوه بر پوشش انتخابات در شهر تبریز، عوامل رسانه ای در دیگر شهرهای استان نیز با حضوری گسترده در حال فعالیت هستند و از اولین ساعات آغاز رای گیری شاهد ارسال اخبار و گزارش‌های تصویری از سطح استان در خبرگزاری‌ها و شبکه استانی سهند هستیم.

براساس این گزارش، خبرنگاران، عکاسان خبری و اکیپ‌های تصویر برداری صدا و سیمای استان با حضور در نقاط مختلف شهر و شعبات دور و نزدیک، در حال ثبت حماسه‌ای دیگر از سوی مردم قهرمان پرور تبریز و دیگر شهرهای استان آذربایجان شرقی بوده و این حماسه مردمی را با تمام جزییات به اطلاع شهروندان می‌رسانند.

بر همین اساس برنامه‌های مختلف صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان‌شرقی، از صبح امروز به شکل مستقیم، اخبار مربوط به انتخابات در شعب مختلف را پوشش داده‌ و خبرگزاری‌های مختلف به شکل همزمان آخرین اخبار و اتفاقات مربوط به حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر و حوزه‌های انتخابیه دیگر استان را پوشش داده و اقدام به درج آخرین عکس‌ها از این حماسه در حوزه انتخابیه کرده‌اند.

این در حالی است که تنها در سطح حوزه انتخابیه تبریز 715 شعبه اخذ رای وجود دارد و این شعب در تمام نقاط شهر پراکنده هستند، همچنین 2 هزار و 889 شعبه اخذ رای شهری و روستایی، کار دریافت آرای ساکنان استان آذربایجان‌شرقی را بر عهده دارند.

انتهای پیام