شناسهٔ خبر: 11335866 - سرویس استانی
منبع: فارس | لینک خبر

مدیرکل ثبت احوال گلستان:

ادارات ثبت‎احوال در گلستان فعال است

مدیرکل ثبت احوال گلستان گفت: ادارات ثبت احوال استان گلستان از ابتدا تا پایان ساعت اخذ رأی به منظور ارائه خدمات به مردم و مراجعین فعال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسن وفایی صبح امروز در ستاد انتخابات استان گلستان اظهار کرد: برای شرکت گسترده و پرشور مردم در انتخابات همه آنهایی که شناسنامه‎شان مفقود شده بود و مدارک خود را تا اول اسفند تحویل داده بودند شناسنامه‎شان صادر و آماده تحویل است و می‎توانند برای شرکت در انتخابات پای صندوق‎های اخذ رأی بروند.

وی تصریح کرد: ممکن است افرادی شناسنامه داشته اما شماره کارت ملی خود را فراموش کرده باشند که می‎توانند با شماره 32480219 اداره ثبت‎احوال استان تماس حاصل کنند و با اعلام مشخصات شماره ملی خود را دریافت کنند.

به گزارش فارس، یک‎هزار و 332 شعبه اخذ رأی در شش حوزه انتخابیه، 14 شهرستان و 13 بخشداری فرعی پیش‎بینی شده است.

یک میلیون و 233 هزار و 500 نفر در استان گلستان واجد شرایط رای دادن هستند در این روز جشن تکلیف سیاسی57 هزار و 500 رای اولی در این استان است که با حضور پای صندوق‎های رای برای نخستین‎بار گامی استوار و محکم را در عرصه سرنوشت‎ساز کشور و نظام خود گام برمی‎دارند.

در انتخابات هفتم اسفندماه در استان گلستان حدود 30 هزار نفر نیروی در هیئت‎های اجرایی، نظارت، نمایندگان فرماندار و بازرسان وظیفه اجرای انتخابات را بر عهده دارند.

از مجموع شعب اخذ رأی یک‌هزار و 39 شعبه ثابت و 294 شعبه سیار است که صندوق‎های سیار برای روستاهای با جمعیت خیلی کم و نقاطی که امکان دایر نمودن صندوق‎های ثابت در آنجا وجود نداشت، پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/83001/ذ20/پ3003