شناسهٔ خبر: 11335150 - سرویس استانی
منبع: شبستان | لینک خبر

جشن انتخاب/۶

تبليغات دشمنان بر روي اراده مردم هيچ تاثيري ندارد/ صفوف راي گيري در بيرجند فشرده تر شد

خبرگزاری شبستان: دبير ستاد انتخابات خراسان جنوبي با تاکيد بر اينکه تبليغات دشمنان بر روي مردم هيچ تاثيري ندارد، از استقبال باشکوه مردم در شعب اخذ راي خبر داد.

صاحب‌خبر -

علي جزندري در گفتگو با خبرنگار شبستان در بيرجند با اشاره به اينکه امروز حضور مردم در انتخابات پرشورتر از سالهاي قبل بوده است، گفت: اميد است اين دوره نيز مردم فهيم خراسان جنوبي، باآگاهي، هوشياري و بصيرتي که دارند بتوانند توطئه هاي دشمنان و برنامه هاي آنها را که براي نظام و انقلاب چيده اند را با پشتوانه آراي خود، خنثي کنند.

 

وي با بيان اينکه بازنده اصلي انتخابات دشمنان و برنده مردم هستند، گفت: تبليغات دشمنان بر روي مردم ما اثري ندارد چرا که در همين اولين ساعات اخذ راي، با آگاهي و اطلاعات کافي که نسبت به مواضع دشمن و اقدامات آنها دارند، در انتخابات پرشور شرکت کرده اند.

 

دبير ستاد انتخابات خراسان جنوبي ادامه داد: به همين دليل تبليغات دشمن هيچ اثري بر روي اراده و تصميم مردم نخواهد داشت و مردم خراسان جنوبي، همانند گذشته و حتي با هوشياري بيشتر، پاي صندوق هاي راي مي روند و راي خواهند داد.

 

وي با اشاره به اينکه در اين دوره از انتخابات، تمامي اقدامات و تمهيدات لازم براي برگزاري انتخاباتي باشکوه انديشيده شده است،‌ گفت: در حال حاضر انتخابات بدون هيچ مشکلي در حال برگزاري است و مردم با آرامش، آراي خود را به صندوق ها مي اندازند.

 

وي با بيان اينکه براي تمامي نقاط استان، شعب سيار و ثابت پيش بيني شده است،‌ ادامه داد: در مجموع در استان خراسان جنوبي 606 شعبه اخذ راي داريم که از اين تعداد 331 شعبه سيار و 275 شعبه ثابت هستند.

 

گفتني است،‌بر اساس اطلاعیه شماره 20 ستاد انتخابات کشور: مردم توجه داشته باشند لازم نیست شناسنامه رأی دهنده عکس‌دار باشد و می‌توان با شناسنامه بدون عکس نيز رأی داد؛ جهت تسهیل در رای گیری، کارت یا شماره ملی خود را همراه داشته باشند.