شناسهٔ خبر: 11332665 - سرویس سیاسی
منبع: ایرنا | لینک خبر

حماسه حضور و همدلی/

تحویل 148 صندوق اخذ رای خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در عجب شیر

مراغه - ایرنا - رییس هیات اجرایی انتخابات در عجب شیر گفت: 148 صندوق اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به نمایندگان فرمانداری تحویل شد.

صاحب‌خبر -

ابراهیم طاهری، روز جمعه در حاشیه تحویل صندوق های اخذ رای به نمایندگان فرمانداری در محل فرمانداری، با قدردانی از مردم این شهرستان به دلیل صبر و حوصله ای که در ایام انتخابات نشان دادند، افزود: با حضور هیات نظارت و بازرسان انتخابات، صندوق های اخذ رای به نمایندگان فرمانداری تحویل شد.
وی، با اظهار امیدواری برای برگزاری با شکوه انتخابات، یادآوری کرد: از این تعداد 74 صندوق اخذ رای برای مجلس شورای اسلامی و 74 صندوق نیز برای مجلس خبرگان رهبری در نظر گرفته شده است.
فرماندار عجب شیر یادآور شد: از 23 نامزد مجلس شورای اسلامی در حوزه مراغه و عجب شیر، سه نامزد انصراف دادند و هم اکنون تعداد آنان به 20 نفر رسیده است.
طاهری ادامه داد: تمامی آموزش های لازم برای هر چه بهتر برگزار کردن انتخابات برای عوامل اجرایی شعب اخذ رای شامل نمایندگان فرمانداری ، هیات بازرسی، اعضای شعب، کاربران و پشتیبانی عوامل اجرایی سر صندوق انجام شده است.
وی، با بیان اینکه تعرفه های انتخابات نیز به تمام صندوق های اخذ رای این شهرستان تحویل شده است، گفت: امید است با کمک همه دستگاه ها و سازمان های درگیر انتخابات و مردم این شهرستان انتخاباتی با حضور حداکثری و سالم برگزار شود.
شهرستان های مراغه و عجبشیر با حدود 340 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان شرقی واقع شده و به عنوان یک حوزه انتخابی دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.
7485/8023/ 1495