شناسهٔ خبر: 1113922 - سرویس استانی
منبع: دانشجو | لینک خبر

ظرف هفته آینده صورت می گیرد؛

تزریق گاز شهری به خطوله لوله پردیس دانشگاهی کمالوند خرم آباد

رئیس دانشکده فنی پسران خرم‌آباد گفت: بنا بر اعلام مدیرعامل شرکت گاز لرستان ظرف هفته آینده گاز شهری به خطوط لوله گاز پردیس دانشگاهی کمالوند خرم‌آباد صورت می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

طرهانی‎نژاد در گفتگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در خرم آباد، بیان داشت: بدنبال ممانعت دانشگاه آزاد خرم آباد از عبور لوله گاز پردیس دانشگاهی کمالوند از این دانشگاه شرکت گاز لرستان تکمیل این پروژه را مشروط بر انجام پروژه از مسیر دانشگاه آزاد خرم آباد اعلام کرده بود؛ از این‎رو با مقاومت دانشگاه آزاد پروژه گازرسانی به این پردیس متوقف شد؛ اما اخیرا بنا بر اعلام مدیر عامل شرکت گاز لرستان ظرف هفته آینده تزریق گاز شهری به خطوله لوله پردیس دانشگاهی کمالوند خرم آباد انجام می‌شود.

 

وی افزود: دو دانشکده فنی دختران و پسران خرم آباد پیش از مسیر عبور خط لوله از دانشگاه آزاد خرم آباد هستند و خط لوله گاز تا ورودی این دانشکده‎ها نصب شده است؛ از این رو این دو دانشکده ظرف هفته آینده به گاز شهری متصل می‌شوند.

 

رئیس دانشکده فنی پسران خرم آباد گفت: لوله‌کشی گاز داخلی دانشکده‌های فنی دختران و پسران خرم آباد نیز در حال حاضر در حال اجراست و لوله‌کشی دانشکده پسران تا 20 روز آینده به اتمام می‌رسد و با این حال امیدواریم که تا مهرماه این دانشکده گازدار شود.

 

لازم به ذکر است، مسیر انتقال خط لوله گاز در پردیس دانشگاهی آیت‌الله کمالوند جهت گاز رسانی به دانشگاه لرستان و دانشگاه علوم پزشکی باید از مسیر دانشگاه آزاد خرم‌آباد عبور کند؛ اما اجرای آن به دلیل نگرانی‌های دانشگاه آزاد خرم‌آباد از احتمال وقوع حوادث ناشی از آسیب رسیدن به خط انتقال لوله گاز با ممانعت این دانشگاه مواجه شده است.