شناسهٔ خبر: 10960491 - سرویس علمی-فناوری
منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

هشدار مخابرات برای کلاهبرداری پیامکی

شرکت مخابرات استان تهران نسبت به پیامک های ارسالی توسط افراد سودجو با مضمون برنده شدن در قرعه کشی هشدار دارد. از آنجا که احتمال هک شدن رمزهای عبور نوشتاری زیاد است، این روزها بیشتر شرکت‌های فعال در حوزه فناوری به حسگرهای زیستی همانند سنسور تشخیص اثر انگشت یا تشخیص عنبیه روی آورده اند تا به واسطه آن امنیت اطلاعات کاربر را تضمین کنند. رییس‌جمهور آمریکا و همسرش از شبکه «وای فای» اینترنت کاخ سفید گله‌مند هستند. این هفته دنباله یکی از بهترین بازی‌‌های استراتژی تاریخ یعنی XCOM برای PC منتشر می‌‌شود. اگر حسگر Nima در کنار شما باشد رعایت برنامه غذایی سالم کار خسته‌کننده‌ای به نظر نمی‌رسد. امروزه نسخه‌های مختلف ویندوز ۱۰ بر روی بیش از ۲۰۰ میلیون رایانه ثابت و گوشی هوشمند در سراسر جهان نصب شده و استفاده از آن بعد از شش ماه از عرضه رسمی روز به روز در حال افزایش است. برای همه ما پیش آمده که پیامی را در واتس آپ بخوانیم ولی زمان کافی برای پاسخ دادن به آن را نداریم، حال می خواهیم به شما بیاموزیم چگونه می توانید پیام دیگران را بدون اینکه فرستنده مطلع شود بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم کلیک ، مخابرات استان تهران اعلام کرد: به تازگی مشاهده شده است که افراد سودجو تحت عناوین و مناسبت های مختلف با ارسال پیامک با مضمون برنده شدن جایزه نقدی و یا غیرنقدی نسبت به اخاذی از شهروندان اقدم می کنند.

مخابرات از مشترکان درخواست کرده است که برای اطمینان از هرگونه اطلاع رسانی (پیامکی) به آدرس الکترونیکی www.tct.ir مراجعه و نسبت به پیامک دریافت شده اطمینان حاصل کنند.

اطلاع رسانی از سوی شرکت مخابرات استان تهران از طریق سایت و درج در مطبوعات و یا صدا و سیمای جمهوری اسلامی به شهروندان انجام می شود.